ועשית ככל אשר יורוך! תורמים עכשיו למרכז למורשת מרן. לחצו כאן לתרומה.
במחילה מכבודו, אין דבריו מובנים לי כלל מרישא לסיפא בחדא מחתאיש"כ.
רק זאת אומר, שעם כל הכבוד, קשה ללמוד מספר שנכתב כתשובה לעמדה פוליטית כל שהיא, (תהיה אשר תהיה), שמטרתו איננה בירור האמת, אלא הצגת עמדותיו של המלקט.
רואים שיש מגמתיות ''מפליאה'' בליקוט זה.
לגופו של דבר, מה שניפנף בעמ' צ"א בתשובתו של מרן הגר"ע, שיעיין בחלק י"א של יביע אומר חיו"ד כמדומני (צריך לומר זאת גם לעורכי מוה"ק שיוסיפו את זה במשא עובדיה) את אותם ניואנסים ששינה מרן. וק"ל.
מטרתי בבירור זה היא הלכתית. תוקפן של ג' השבועות.
מה שכן שבנושאים הנלווים לכך -הנלווים- חייבת להימצא השקפה.
וזה ג"כ צריך בירור, אך לא עת האסף וכו'
ממש באותו ענין ראיתי לפני איזה זמן, שיש הלכה מסוימת ברמב"ם {שלא אכתוב אותה כאן}, שהרמב"ם מתיר איזה ענין, וראיתי באיזה ספר של אחד מאחרוני זמנינו (שאמנם הוא ספר מצויין מאוד), אבל עם נקודה הזו אני לא מסכים עמו כלל. והיא, שהוא כתב שם על אותה הלכה ברמב"ם, נכון שמותר, אבל לבני תורה אין מה לדבר בכלל על ההיתר של הרמב"ם. וכאן בא הבן ושואל, וכי הרמב"ם כתב את ספרו רק לאנשים בלי השקפה, או לא לבני תורה????ומרן הדגיש שיש להפריד ההלכה מההשקפה
אני מצפה בכליון עינים לראות היכן קונים אותו, ואדרבא נקיש באצבע צרדה למנהלי האתר שיפעלו בענין....נ.ב מהו הקונטרס הזה?