• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

טבלת הפסקות בתפילה

מש"כ בסוף סידור כוונת הלב זה לא 100% ע"פ פסקי מרן זצ"ל לדוגמא: בברכת אלה-י נצור האם מותר לענות קדושה בסוף סידור חזון עובדיה כתוב שאסור לענות קדושה ודינה ככל התפילה אמנם בס"ס כוונת הלב לידידינו הדגול משכמו ומעלה @הרב דורון רונן - כונת הלב שליט"א כתוב שיכול לענות עד ימלוך וכו'
 
מש"כ בסוף סידור כוונת הלב זה לא 100% ע"פ פסקי מרן זצ"ל לדוגמא: בברכת אלה-י נצורהאם מותר לענות קדושה בסוף סידור חזון עובדיה כתוב שאסור לענות קדושה ודינה ככל התפילה אמנם בס"ס כוונת הלב לידידינו הדגול משכמו ומעלה @הרב דורון רונן - כונת הלב שליט"א כתוב שיכול לענות עד ימלוך וכו'
אה"נ, אז ניקח את זה ונתקן את זה ע"פ פסקי מרן.
 
בברכת אלה-י נצור האם מותר לענות קדושה בסוף סידור חזון עובדיה כתוב שאסור לענות קדושה ודינה ככל התפילה אמנם בס"ס כוונת הלב לידידינו הדגול משכמו ומעלה @הרב דורון רונן - כונת הלב שליט"א כתוב שיכול לענות עד ימלוך וכו'
לא כ"כ הבנתי.
מי שנמצא בתחנונים שבסוף התפילה (לפני "יהיו לרצון" האחרון) עונה רק "קדוש" ו"ברוך" [כמו בק"ש וברכותיה]. מי כתב אחרת?
 

קבצים מצורפים

  • טבלת הפסקות2.pdf
    270.7 KB · צפיות: 12
תודה רבה הרב.
האם הטבלה היא לדעת מרן זצוקל או על פי פוסקים נוספים?
לעניות דעתי היא מאה אחוז כמו מרן. רק שבטבלה עצמה לא נכנס לפינה עד היכן עונים יהא שמיה רבה. ובהערות למטה חילק בין מרן לבן איש חי בק"ש וברכותיה. וכן חילק בעניין בין הפרקים.
 
חזור
חלק עליון