• חדש מאיגוד האברכים והקהילות: חוברת בחומרת איסור הגיוס לצבא ובשבח לימוד התורה בישיבות הקדושות, ממרן רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף זיע"א ומנהיג הדור מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א. לקריאה והפצה לחצו כאן

ברוך דיין האמת! התקבלה הידיעה הקשה על פטירתו של הגאון הרב יהודה דרעי זצ"ל והוא בן 67 בפטירתו

ר״י אור דוד בבני ברק הגאון הרב דניאל זר שליט״א בניחום אבלים הבוקר בבית משפחת דרעי על פטירת הגר״י דרעי זצ״ל רבה של באר שבע, ואחיו הגדול של יו״ר ש״ס אריה דרעי (ידיעות בני ברק).

IMG_20240715_142545_425.jpg
 
ראב״ד ת״א לשעבר הגה״צ חכם נסים בן שמעון שליט״א בניחום אבלים בבית משפחת דרעי על פטירת הגר״י דרעי זצ״ל רבה של באר שבע, ואחיו הגדול של יו״ר ש״ס אריה דרעי (צילום: נועם אליהו).

IMG_20240715_142940_737.jpg
 
הרב לב, ודאי שלא [לא שלא ייתכן שהגיע לנחם, אלא שזה פשוט לא הוא...]
אינני יודע אם זה הוא,
אבל לכתוב שלא יתכן שהוא יגיע לנחם....
הייתי מציע לך לראות בתור הזהב האחרון פרשת חקת בחתונת הנכד של ר' אריה, את ר' אריה יושב ליד הרב לב ומשוחחים יחד ור' אריה מוזג לו משקה.
 
אינני יודע אם זה הוא,
אבל לכתוב שלא יתכן שהוא יגיע לנחם....
הייתי מציע לך לראות בתור הזהב האחרון פרשת חקת בחתונת הנכד של ר' אריה, את ר' אריה יושב ליד הרב לב ומשוחחים יחד ור' אריה מוזג לו משקה.
כבודו לא שת לבו ועינו למה שכתב
הוא כתב "לא שלא יתכן שיגיע לנחם", אלא שיתכן שיגיע
אלא טכנית ומציאותית זה לא הוא
ודוק
 
ינון מגל: היועמשית הגיעה היום לנחם את אריה דרעי על מות אחיו. אריה לא התייחס אליה. לא דיברו. הלכה

הצג קובץ מצורף 22653
במקומות אחרים פרסמו שאין זה נכון ויש תמונה אחרת שהם כן משוחחים. (אולי הכוונה לתמונה הקודמת).
 
היום תתקים בעז"ה עצרת השבעה על הגאון הגדול הרב יהודה דרעי זצ"ל. במעמד צפויים להשתתף מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, ובראשם מרן רבנו יצחק יוסף שליט"א.

יצוין, כי קודם לכן בשעה 17:00 ימסור מו"ר שליט"א שיעור בעיר, בבית מדרשו של הרב המנוח זצ"ל​
 
ישראל כהן: המועמד לרב הראשי הגאון רבי משה חיים לאו, רבה של צפת הגאון רבי שמואל אליהו והשר יצחק גולדקנופף בניחום אבלים אצל יו"ר שס אריה דרעי ובני הגר"י דרעי זצ"ל רבה של באר שבע
נראה גם רב שכונת הר חומה ואב"ד בבאר שבע הגר"א אדרי שליט"א
 
ישראל כהן: מ"מ נשיא בית הדין הגדול הגאון הרב איגרא בניחום אבלים אצל הרב אריה דרעי, והעלה חיוך כשסיפר שכאשר ישב בצוותא עם הרב יהודה זצ"ל בבחינות לדיינות בע"פ, בגלל זיכרונו המדהים והמופלא היה מחמיר עם הנבחנים כי לא הבין איך אפשר לא לזכור איזה פרט קטן מסעיף בשולחן ערוך

GSiC2hvXEAAfv38.jpg

משה ויסברג: מ"מ נשיא בית הדין הגדול הגאון הרב אליעזר איגרא בניחום אבלים אצל אריה דרעי ומשפחתו של הגר"י דרעי זצ"ל. הרב סיפר באריכות על היכרותו ועבודתו המשותפת עם הרב דרעי: "עבדנו יחד כבר לפני 28 שנים, התחלנו יחד בבית הדין בבאר שבע. במקביל לגדלותו התורנית העצומה, היה איש חסד גדול מאוד"

GSiBd6HWsAE7Gi_.jpg
 
משה ויסברג: פייר בטיסטה פיצבלה הקרדינל הלטיני קתולי המקורב ביותר לאפיפיור פרנציסקוס שיגר מכתב ניחומים ליו"ר ש"ס אריה דרעי על פטירת אחיו הגר"י דרעי זצ"ל

הצג קובץ מצורף 22665
לדעתי לא ראוי להעלות בפורום הקדוש מכתב טמא.. המלא בסמלים של ע"ז [צלב בלע"ז]..
 
חזור
חלק עליון