לא מדוייקאסור להסתכל בפני רשע גם בתצלום.
רוב המוחלט של הפוסקים נוקטים שאיסור זה נאמר רק בהסתכלות על הרשע עצמו ולא על תמונה
כ"ד דעת הגרח"ק זצ"ל (הליכות חיים ח"ב עמ' קעא, גם אני אודך תשובות הרב משה חליוה חלק ו סי' ל) שבתמונה אין איסור, ורק הצורה עצמה גורם רוח טומאה. וכן בספר בנתיבות ההלכה (חלק מה עמ' 289) הביא מהגאון רבי עזריאל אויערבך שליט"א שרק לגבי הסתכלות בתמונה שיש אשה, יש לאסור דזיל בתר טעמא שמביאו לידי הרהור, אבל בתמונה של גוי אין איסור הסתכלות. וכ"כ הגאון רבי נתן גשטטנר זצ"ל בספרו שו"ת להורות נתן (ח"י סי' כד).
אמנם הגר"נ קרליץ (חוט שני שבת ג' קובץ עניינים עמ' רס) החמיר בזה ע"ש.
ובכל אופן גם למי שאוסר, כ"ז רק בהסתכלות ולא בראיה בעלמא (מג"א סי' רכו, ציינו הגרעק"א בגליון הש"ס מגילה כח.)
כעין מה שמצאנו לגבי הסתכלות על אשה, והסתכלות על הקשת, ועל הלבנה, ועל הכהנים בנשיאת כפים.