יש ספר באר יעקב של הרב יעקב אריאלי הבן של רבי יצחק אריאלי ז''ל בעל העינים למשפט.
אולי הוא אולי לא.
אם תכתוב באיזה סוגיא מדובר ואת המהלך המדובר, אפשר יהיה לחפש בספר.
בבא קמא דף ב' ע"ב ברש"י בא"ד "לישנא אחרינא": ובגליוני השס כתב "וברש"י בשבת דף נ"ג ע"ב כתב "דאית ליה מזלא מלאך שלו ומליץ עליו" וכתב ב"באר יעקב" |(הביאו בספר דבר יעקב) "שעפ"י דברי רש"י הללו יש לחלק לעניין קטן וישן ולכאורה ע"פ דבריו יוצא דחידש דקטן לית ליה מזלא וממילא נחשב כבהמה וכלומר אפשר לומר דשור דהזיק ב' פעמיים בהמה ופעם אחת קטן הויא מועד לבהמה. ואולי גם לדעת רב פפא (ע"פ תוספות) יהיה מועד לאדם ויוצא דהויא מועד לכול. ואולי זה מה שהתכוונה הגמרא לקמן. ונעל"ד לתלות את זה במה דחקרו האחרונים למה שור חייב רק בפעם שלישית אם זה משום גילוי בשור שמגלה שהשור הזה מזיק מתמיד אז לא הייתי טועה לומר מה דהבאנו לעייל אלא למאן דסבר שור המזיק ג' פעמים מתחייב משום דראינו שהרגלו להזיק דווקא שור דווקא בהמה אולי א"ל דע"פ מה שחוזר ממועד זה רק אם עבר מה שחזר ממנו לידו וראינו שלא הזיקו אולי גם בהזיק בהמה פעמיים וקטן פעם אחת יהיה מועד לכל דראינו שמזיק גם באדם וגם בבהמה (וגם לדעת התוס' רבינו פרץ והמהר"ם דחלקו על תוס' לקמן). ועוד יש לחקור האם לשיטת הבאר יעקב ע"פ רש"י בשבת יצטרף הקטן להיות מועד לאדם או לא ואת זה יש ליישב דדמי למה דאמרינן לקמן במתניתין דחילקנו בין מועד לשור קטן לבין מועד לשור גדול ויש לחקור אולי נדמה קטן לשור קטן. וקשיא דלא מצינו חילוק כזה בשום מקום בתורה. ועדיין צ"ע האם יהיה אפשר לצרף להעיד לכל בקטן אחד וצ"ע.