התוס' בגיטין מה דעת ר''ת שנשים לא יקשרו ציצית שכל שאינו בלבישה ולכן לא לאגוד לולב
המג''א תמח תמיה הלא א''צ אגד והויא רק הידור
וצ''ל שגם על ההיידור יש קפידא אלא שתמיה מה בין יפוי הסוכה לאגד הלולב
ומו''ר טוען שיש שתי דינים בהידור שיש נוי הקשור לשבת קלג כמו ס''ת נאה שזה קשור לנוי וכיו''ב
אבל יש עוד דין של הידור של שלימות שיעשה את המצווה מושלם כמו המבואר שהידור מצווה להוציא גם ציצין שאין מעכבין וכן התוס בברכות כא שלכתחילה לא לצאת שומע כעונה ויש לפלפל.
המג''א תמח תמיה הלא א''צ אגד והויא רק הידור
וצ''ל שגם על ההיידור יש קפידא אלא שתמיה מה בין יפוי הסוכה לאגד הלולב
ומו''ר טוען שיש שתי דינים בהידור שיש נוי הקשור לשבת קלג כמו ס''ת נאה שזה קשור לנוי וכיו''ב
אבל יש עוד דין של הידור של שלימות שיעשה את המצווה מושלם כמו המבואר שהידור מצווה להוציא גם ציצין שאין מעכבין וכן התוס בברכות כא שלכתחילה לא לצאת שומע כעונה ויש לפלפל.
נערך לאחרונה: