המנהג הקדמון היה לאומרו בעת פתיחת ההיכל, ואז בלא"ה עומדין לכבודה של תורה.מה דעת מרן הגר"ע בזה?
(בקיצוש"ע חזו"ע ובילקוט"י לא ראיתי לכך התייחסות. לכאורה זה אומר שדעתם שאי"צ לעמוד? מקור דין זה הוא במג"א והו"ד במשנ"ב)
כבודו יודע מתי זה שונה?המנהג הקדמון
יש שאומרים אחר קריאת התורהועכשיו מה?
לא במדוייק. אבל כנראה בעשרות שנים האחרונות.כבודו יודע מתי זה שונה?
י"ל עוד, דהוי כמו קידוש החודש דעומדים על רגליהם.המנהג הקדמון היה לאומרו בעת פתיחת ההיכל, ואז בלא"ה עומדין לכבודה של תורה.
י"ל עוד, דהוי כמו קידוש החודש דעומדים על רגליהם.