בואו וראו את העיוות בהבנת דברי רבותינו מפי 'כבוד' השופט, החכם מכל אדם, שכל ספק שיש בארץ הוא המכריע:
בפסקה 51 האו מביא את דברי החפץ חיים שיש ללמד את הבנות תורה, אך מתעלם מכך שמדובר שם על תורה שבעל פה, שכבר הרמב"ם חילק בין תורה שבכתב לשבעל פה, וחלילה להפוך את החפץ חיים כמי ששינה את התורה "כל איסור לימוד תורה היה שייך דוקא בזמנים שלפנינו" (כלשון 'כבוד' השופט)
ואח"כ שוב פסקה 53 מביא משו"ת מאזנים למשפט של הרב זלמן סורוצקין "לא רק שמותר ללמד תורה ויראת שמים לבנות בדורנו זה, אלא חיוב גמור יש בזה", אבל שם מדובר על תורה שבכתב ועל לימודי מוסר! למה אתה מתעלם מזה??!! כי זה מה שבא לך לפסוק, וחשבת שכנראה אף אחד לא יבדוק במקורות שלך