הנה מרן זיע"א בשו"ת יחו"ד (א פט) הוכיח מדברי הרמב"ם שאין חיוב לאכול פת בסעודת פורים. מזה שכתב שאם שכח לומר עה"נ אינו חוזר.
וראיתי שהעירו בזה דלכאו' אפשר לומר שדעת הרמב"ם שחייב לאכול פת. ומש"כ שאם שכח עה"נ אינו חוזר, זה כמו שבתפילה אינו חוזר בעה"נ אע"פ שחייב להתפלל. (וכ"כ ביחו"ד בדעת ערוה"ש).
ועוד, שהרי בב"י (ס"ס קפז) הסביר שאינו חוזר כיון שאין חובה לומר עה"נ, ולא שאין חובה לסעוד בפת.
וא"כ לכאו' אין הוכחה בדברי הרמב"ם שאין חיוב לאכול פת
אשמח אם רבני הפורום יענו לי על קו' זו.
בתודה מראש.
וראיתי שהעירו בזה דלכאו' אפשר לומר שדעת הרמב"ם שחייב לאכול פת. ומש"כ שאם שכח עה"נ אינו חוזר, זה כמו שבתפילה אינו חוזר בעה"נ אע"פ שחייב להתפלל. (וכ"כ ביחו"ד בדעת ערוה"ש).
ועוד, שהרי בב"י (ס"ס קפז) הסביר שאינו חוזר כיון שאין חובה לומר עה"נ, ולא שאין חובה לסעוד בפת.
וא"כ לכאו' אין הוכחה בדברי הרמב"ם שאין חיוב לאכול פת
אשמח אם רבני הפורום יענו לי על קו' זו.
בתודה מראש.