יוסף דהן
Well-known member
כיצד יש להתייחס לכתוב המודגש:?
וכן העלה באורכה בשו"ת חזו"ע (סי' כה) ודחה את הראיה של המג"א מהשו"ע סעי' ו, ששם מיירי שהפסיק בשהייה בינתיים, אבל כשאוכל מעט מעט ברציפות כדרך אכילה, שפיר דמי. ובסוף דבריו (עמ' שפב) כתב שכמה אנשים דחקו עצמם לאכול שני הכזיתים של המצה בבת אחת, וכמעט הסתכנו.
ויש לציין שבסוף דבריו הראה קצת פנים לדעת התרומת הדשן, וז"ל: מי שיוכל לעשות כן בריוח מבלי שיאנוס את עצמו לחוש לסברת תרומת הדשן יש לו ע"מ שיסמוך. ע"כ. אך בשאר ספריו השמיט קטע זה.
וכן העלה באורכה בשו"ת חזו"ע (סי' כה) ודחה את הראיה של המג"א מהשו"ע סעי' ו, ששם מיירי שהפסיק בשהייה בינתיים, אבל כשאוכל מעט מעט ברציפות כדרך אכילה, שפיר דמי. ובסוף דבריו (עמ' שפב) כתב שכמה אנשים דחקו עצמם לאכול שני הכזיתים של המצה בבת אחת, וכמעט הסתכנו.
ויש לציין שבסוף דבריו הראה קצת פנים לדעת התרומת הדשן, וז"ל: מי שיוכל לעשות כן בריוח מבלי שיאנוס את עצמו לחוש לסברת תרומת הדשן יש לו ע"מ שיסמוך. ע"כ. אך בשאר ספריו השמיט קטע זה.