לא שמענו ולא ראינו כן.בקרב הציבור הישבתי הספרדי בעיקר להחמיר בזה, מכיון שיכול לבוא לידי הרבה מכשולים אם לא נזהרים בזה
כל אחד ינהג כמנהג אבותיו ואין לזה שייכות לספרדי או שכנזי,
ועיין עוד כאן.
לא שמענו ולא ראינו כן.בקרב הציבור הישבתי הספרדי בעיקר להחמיר בזה, מכיון שיכול לבוא לידי הרבה מכשולים אם לא נזהרים בזה
כל אחד ינהג כמנהג אבותיו ואין לזה שייכות לספרדי או שכנזי,
יש ע"ז משנ"ב, לא חייבים לעשות צחוק מכל דבר.
תוכל להראות לנו?יש ע"ז משנ"ב
הזכרתני במילתא דבדיחותא.היום בחנות במודיעין עילית חיפשנו חמץ מאחרי פסח, ונדהמנו לגלות חמץ שנטחן לאחר הפסח הקודם.
ידע הציבור ויזהר!
גם בקרב הציבור האשכנזי מעולם לא פשט המנהג להחמיר, ובד״כ אלו המתחסדים אחרי פסח, אחרי חודש חודשיים שוכחים מהעניין. אך לפחות אצל האשכנזים יש כאלו שנהגו הואיל ויצא מפי הגר״א להחמיר. אצל הספרדים מעולם לא יצא מנהג כזה.בקרב הציבור הישבתי הספרדי בעיקר להחמיר בזה, מכיון שיכול לבוא לידי הרבה מכשולים אם לא נזהרים בזה
כל אחד ינהג כמנהג אבותיו ואין לזה שייכות לספרדי או שכנזי,
מחילה, בשביל זה גם לא נשתדל!סתם לידע, אין אפשרות בעולם להזהר בזה, אא"כ למי שמכין הכל רק בבית.
התכוונתי באופן כללייש מחמירים בחמץ בעין ע"פ הגר"א, כמו"כ במכירה שאין לה תוקף חוקי (ומן הסתם דנו בזה בארוכה), מדובר בהטעיה חמורה אם זה בכוונה.
כאן מדובר שעבר התאריך.
כמעט כל מי שאני מכיר (והמון... תאמין לי.....) לא מחמיר לקנות חמץ שנטחן/נאפה לאחר הפסח.בקרב הציבור הישבתי הספרדי בעיקר להחמיר בזה
וכפי שהבאתי:וגם מי שמחמיר את חומרת הגר"א לא לסמוך על המכירה (גם אני ב"ה מכללם) דווקא לעניין פסח עצמו, אבל לגבי חמץ שעבר עליו הפסח, שזה חומרא דרבנן, כמעט ולא מצוי מי שמחמיר.
ועיין עוד כאן.