באר חפרוה מילקוט יוסף סי' קפב שיצא לאור בשנת תנש"א. את כל מהלך הדברים.הצג קובץ מצורף 28259
לא זכיתי להבין, שהרי אור לציון ח"ב נדפס בשנת תשנ"ג, והליכות עולם ח"ב נדפס בשנת תשס"ג, אז איך עורכי האור לציון חפרו את הדברים מההליכות עולם? וצ"ע.
כל עוד תמשיך לקנטר באמת לא תזכה להבין.לא זכיתי להבין,
את זה אתה כתבת. הוא כתב שחפרוה מההליכות עולם.באר חפרוה מילקוט יוסף סי' קפב שיצא לאור בשנת תנש"א. את כל מהלך הדברים
אתה רגיל בדברי נאצה וגידופים כשיש שאלות טובות.כל עוד תמשיך לקנטר באמת לא תזכה להבין.
אמלה, מחילה אבל את פוגע במלל כזה, תבקש מחילהכל עוד תמשיך לקנטר באמת לא תזכה להבין.
זה בזה מיושב, כי גם בהליכות עולם רק ציין לדברי מרדכי.את זה אתה כתבת. הוא כתב שחפרוה מההליכות עולם.
בילקוט יוסף שם לא מוזכר מה התירוץ של הדבר מרדכי אלא כתב: וכן ראיתי בשו"ת דברי מרדכי שמיישב דברי מרן בזה ע"כ.
אשריך עליך, שכל החיים תראה הכל ורוד.אמלה, מחילה אבל את פוגע במלל כזה, תבקש מחילה
וכי אתה יודע מה כוונתו, רצה להבין את הדברים
פשוט לא מתאים
כבר ידוע שלא באמת אפשר לשאת ולתת בתורתם של מרן זיע"א ובנו מרן שליט"א, כיוון שכל הודעה, אפילו שתנוסח בשיא הכבוד והזהירות, תקבל תגובות של רגישות יתר שכבר מזמן איבדו את ה"לשמה", ומלאות בנגיעות אישיות. חבל.אמלה, מחילה אבל את פוגע במלל כזה, תבקש מחילה
וכי אתה יודע מה כוונתו, רצה להבין את הדברים
פשוט לא מתאים
לא ראיתי לפני כן.זה בזה מיושב, כי גם בהליכות עולם רק ציין לדברי מרדכי.
לא מובן מה אתה רוצה.כבר ידוע שלא באמת אפשר לשאת ולתת בתורתם של מרן זיע"א ובנו מרן שליט"א, כיוון שכל הודעה, אפילו שתנוסח בשיא הכבוד והזהירות, תקבל תגובות של רגישות יתר שכבר מזמן איבדו את ה"לשמה", ומלאות בנגיעות אישיות. חבל.
מגוחך.לא ראיתי לפני כן.
אם כך אז התמיהה תגדל שבעתיים, שאין זה נראה כלל שהעורכים יפתחו את 'כל' המראה מקומות בילקוט יוסף שנדפס רק שנה וחצי לפני כן, כאילו חסר להם מה לעשות. ובשלמא אם היה כתוב להדיא בילקוט יוסף את תוכן דברי הדברי מרדכי - היה איזה מקום לחשוב כן, אבל כשלא כתוב וצריך לפתוח את הספר, ומי אמר בכלל שהתירוץ ימצא חן בעיניהם וכו' - זהו דבר שצע"ג לאומרו.
כי אתה כותב שטויות. מה אפשר לעשות.אבל התעלמת לגמרי ממה שביארתי.
למה אתה מתעלם
העתקת ממני את השאלה והרחבת את דבריי בטוב טעם. אבל התעלמת לגמרי ממה שביארתי.
למה אתה מתעלם, אתה רוצה בכוח להקשות, אז תמשיך.
אין עם מי לדבר.כי אתה כותב שטויות. מה אפשר לעשות.
כבר כתבתי לך בעבר שלא חייבים 'לקפוץ בראש' ולנסות ליישב בדוחק ובכח כל הערה שמעירים.
קיים בעצמך סייג לחכמה שתיקה, ויהיה נאה לך ונאה לפורום הקדוש הזה.
אתה רק מבזה את עצמך ואת הפורום ואת מרן שליט"א וזצ"ל בתשובות המגוחכות שלך.
אין עליך.לעניות דעתי תתקשרו אחד לשני,
או שתפגשו ותסדרו את העניינים
אם לא כך השרשור פה יכול להמשיך ולהגיע ל 7-8 עמודים