בלבוש מבואר שסדר הסליחות הוא כמו סדר התפילה
וכמו שבסדר התפילה יש פסוקי דזמרה ואח''כ שמונה עשרה ואח''כ תחנון ואח''כ קדיש תתקבל
כך גם בסליחות האשרי שקודם הוא כעין פסוד''ז והיג' מידות זה כנגד השמונה עשרה שזה עיקר הסליחות וכמבואר בתנא דבי אליהו זוטא פרק כג' עיי'ש ואח''כ יש תחנון ולבסוף קדיש תתקבל
והדברים מלהיבים
ויש נפק''מ גדולה בזה שאם בקדיש לבסוף לא נשארו עשר אבל ביג' מידות היו עשר תלוי בפלוגתת השו''ע והרמ''א אם היה עשר בשמו''ע ובתתקבל אין עשר שלדעת הרמ''א אפשר להגיד קדיש ולפי''ז הוא הדין כאן יהיה אפשר להגיד קדיש אבל לפי השו''ע א''א להגיד קדיש בשני המקרים.
וכמו שבסדר התפילה יש פסוקי דזמרה ואח''כ שמונה עשרה ואח''כ תחנון ואח''כ קדיש תתקבל
כך גם בסליחות האשרי שקודם הוא כעין פסוד''ז והיג' מידות זה כנגד השמונה עשרה שזה עיקר הסליחות וכמבואר בתנא דבי אליהו זוטא פרק כג' עיי'ש ואח''כ יש תחנון ולבסוף קדיש תתקבל
והדברים מלהיבים
ויש נפק''מ גדולה בזה שאם בקדיש לבסוף לא נשארו עשר אבל ביג' מידות היו עשר תלוי בפלוגתת השו''ע והרמ''א אם היה עשר בשמו''ע ובתתקבל אין עשר שלדעת הרמ''א אפשר להגיד קדיש ולפי''ז הוא הדין כאן יהיה אפשר להגיד קדיש אבל לפי השו''ע א''א להגיד קדיש בשני המקרים.