האם באופן כזה למעשה צריך לברך שוב כאשר הוא מוסיף סוכר או לא?
בילקו"י סימן רו הלכה יז מסתפק בכך ובהערה הביא שמרן אמר לו שנראה שא"צ לברך ויש להתיישב בדבר, והראוני שספר אך טוב וחסד הלכה יומית כתב שכן יברך ע"פ המקור של הילק"י.
ולכן רציתי לשאול אם יש לדין זה התייחסות מאוחרת יותר של מרן הראשל"צ ואם לא איך לנהוג בזה למעשה??
בילקו"י סימן רו הלכה יז מסתפק בכך ובהערה הביא שמרן אמר לו שנראה שא"צ לברך ויש להתיישב בדבר, והראוני שספר אך טוב וחסד הלכה יומית כתב שכן יברך ע"פ המקור של הילק"י.
ולכן רציתי לשאול אם יש לדין זה התייחסות מאוחרת יותר של מרן הראשל"צ ואם לא איך לנהוג בזה למעשה??