אין לי מושג מה אתה רוצה,
הבאתי לך מקורות להדיא , כולל את "הבית יוסף", ואביא לך עוד פעם את לשון הבית יוסף
בב"י בשם הריב"ש- בסי' תרע"א סעיף ז' גבי שמדליקין נר בבית כנסת מביא דברי הריב"ש בתשובה סי' קי"א המנהג הזה להדליק בבית הכנסת מנהג ותיקין הוא משום פרסומי ניסא כיון שאין אנו יכולין לקיים המצווה כתיקונה להדליק כל אחד בפתח ביתו מבחוץ
"מפני שיד האומות תקיפה" וכו'.
מילים מפורשות בבית יוסף- שא"א להדליק בחוץ מפני שהיד האומות תקיפה.
ועוד הבאתי את לשון הרמ"א בדרכי משה [שהיה בזמן הבית יוסף]
בדרכי משה בשם ר' ירוחם- סי' תרע"א סק"ט דמביא דברי ר' ירוחם חלק א' דף סא: וזה לשונו ועתה נהגו להדליק מבפנים לפתח הסמוך לרה"ר ויש שנוהגים להדליק מבפנים לפתח הסמוך לחצר
"משום דשכיחי גוים וגנבים" .
ועוד הבאתי את לשון הלבוש שהיה תלמיד הרמ"א, שזה קצת אחרי הבית יוסף
בלבוש [תלמיד הרמ"א] סי' תרע"א סעיף ח'-
"ולדידן שיד האומות תקיפה עלינו" ואין אנו מדליקין בחוץ ברחוב העיר אלא מדליקין בפנים ואין פרסום לנס וכו'.
ועוד הבאתי את לשון החיי אדם שהיה אחרי הבית יוסף והרמ"א
בחיי אדם הל' חנוכה כלל קנ"ד הלכה יב'- מקום הדלקתה בזמן הגמ' היה מצותה להדליק בפתח הסמוך לרה"ר וכו'
"אך בזמן הזה שאנו דרים בין האומות" מנהגינו להדליק כל אחד בביתו וכו'.
מילים מפורשות בזמן הבית יוסף ועוד אחריו , שאינם יכולים להדליק בחוץ מפני הגויים