• חדש מאיגוד האברכים והקהילות: חוברת בחומרת איסור הגיוס לצבא ובשבח לימוד התורה בישיבות הקדושות, ממרן רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף זיע"א ומנהיג הדור מרן רבינו יצחק יוסף שליט"א. לקריאה והפצה לחצו כאן

ברוך דיין האמת הגאון רבי אליהו אבוחצירא זצוק"ל

00:00:36 - כ"ק האדמו"ר הגאון רבי ברוך אבוחצירא שליט"א
00:20:47 - הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמר שליט"א
00:30:38 - המרא דאתרא הגאון רבי יוסף שליט"א
00:45:00 - כ"ק האדמו"ר הגאון רבי אבוחצירא שליט"א
00:51:40 - כ"ק האדמו"ר הגאון רבי דוד אבוחצירא שליט"א מנהריה
01:01:10 - הגאון רבי דוד אבוחצירא שליט"א הרב הראשי של יבנה
01:07:00 - הגאון רבי דוד אבוחצירא שליט"א רב שכונה בחיפה
01:15:15 - הגאון רבי מיכאל עמוס שליט"א חבר בית הדין
01:17:49 - הגאון רבי מאיר אבוחצירא שליט"א
01:30:43 - הגאון רבי יוסף טולדנו שליט"א חתנא דבי נשיאה
01:36:43 - הגאון רבי שמעון אבוחצירא שליט"א
01:40:10 - הגאון רבי אברהם יהודיוף שליט"א
01:46:05 - הגאון רבי משה אמסלם שליט"א
 
אוהלים הוקמו:

במעמד רבנים עלו לקברו של האדמו"ר הגה"צ רבי אליהו אבוחצירא זצוק"ל עם כלות השבעה

בשעות הבוקר עם כלות השבעה בהסתלקותו לשמי מרום, של האי חסיד והעניו, מופלג בתורה, משיירי כנסת הגדולה, שריד לדור דעה, מזרע קודש לשושלת צדיקים מגזע אראלים ותרשישים, פאר מקדושים המנורה הטהורה האדמו"ר הגה"צ רבי אליהו אבוחצירא זצוק"ל זקן רבני ואדמו"רי משפחת אבוחצירא שכיהן מלפנים כרבה הראשי של 'נצרת' ורב ק"ק "משכנות שמואל", בני המשפחה, רבנים ומתפללי בית הכנסת עלו לקברו שבבית העלמין בחלקה 60.

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, הכין בבוקר אוהל גדול שיצל על פני הרבים הבאים לעלות על קברו עקב החום הכבד השורר בימים אלו, כמו המועצה הדתית העמידה מיתקן להדלקת נרות וחוברות תפילה לבית העלמין תהילים ומשניות לפי שמו של הרב האדמו"ר זצוק"ל.

בשעת בוקר מוקדמת יותר הגיע להתפלל הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית כשבמקום התפלל גם הרה"צ רבי יצחק אברהם דהן ראש מוסדות "ויזרע יצחק" ונכדו של האדמו"ר סידנא בבא חאקי זצוק"ל. בתום התפילות, נשאו דברי התעוררות קצרים הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא שליט"א רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל" והרה"צ רבי דוד אבוחצירא שליט"א רבה של יבנה.

יצויין כי בשבת האחרונה בבית הכנסת "משכנות שמואל", אשר בו היה מתפלל האדמו"ר זצוק"ל נשאו דרשות ודברי תורה לזכרו ולעילוי נשמתו וקראו את ספר התהילים בצהרי יום השבת.

בליל שבת לאחר קבלת שבת נשא דברים הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא שליט"א רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל" אשר ציין שזו השבת הראשונה שאנו בלי מנהיגנו מורינו ועטרת ראשינו, אך דעו לכם כי רוחו הגדולה והטהורה חופפת אותנו כל הזמן. כך גם בשיעור השבועי במוצ"ש נשא דברים בשבחו של הרב האדמו"ר זצוק"ל.
 
האם הסיפור שהבבא סאלי שלח את אחד מרבני אבוחצירא אל רבי יצחק דמן חיפה לפעול עבורו שיהיו לו ילדים, והצליח לפעול רק עבור בת אחת. זה על רבי אליהו?
 
נערך לאחרונה:

נושאים דומים בפורום

חזור
חלק עליון