A abc123 Well-known member 5 מאי (5) 2024 #1 האם מרן שליט"א גילה דעתו באחד מספריו לגבי מי שכבר התעטף בטלית ושכח לברך לפני. האם יברך כאשר הטלית עליו? כי מצד אחד זה מצוה מתמשכת, מאידך גיסא כמו בהדלקת נרות שבת שלא יכול יותר לברך כי כתוב להדליק. גם פה לכאורה כתוב להתעטף. או שמא אינו דומה.
האם מרן שליט"א גילה דעתו באחד מספריו לגבי מי שכבר התעטף בטלית ושכח לברך לפני. האם יברך כאשר הטלית עליו? כי מצד אחד זה מצוה מתמשכת, מאידך גיסא כמו בהדלקת נרות שבת שלא יכול יותר לברך כי כתוב להדליק. גם פה לכאורה כתוב להתעטף. או שמא אינו דומה.
ל לעשות רצון קוני Member 5 מאי (5) 2024 #2 ברור כביעתא בכותחא, שיברך אולי יש לדון האם יברך על מצות או שיכול אף לברך להתעטף (-במקרה שלא מעוטף כעטיפת הערביים) נערך לאחרונה: 5 מאי (5) 2024
ברור כביעתא בכותחא, שיברך אולי יש לדון האם יברך על מצות או שיכול אף לברך להתעטף (-במקרה שלא מעוטף כעטיפת הערביים)
A abc123 Well-known member 5 מאי (5) 2024 #3 לעשות רצון קוני אמר: ברור כביעתא בכותחא, שיברך אולי יש לדון האם יברך על מצות או על עיטוף (-במקרה שלא מעוטף כעטיפת הערביים) לחץ כדי להרחיב... מקור. בהלכה ברורה כתב. רוצה לראות מה דעת הילקו"י
לעשות רצון קוני אמר: ברור כביעתא בכותחא, שיברך אולי יש לדון האם יברך על מצות או על עיטוף (-במקרה שלא מעוטף כעטיפת הערביים) לחץ כדי להרחיב... מקור. בהלכה ברורה כתב. רוצה לראות מה דעת הילקו"י