בילקו"י סי' ק"ב סעיף כ"א כתב:

ואילו במקורות למטה כתב:

וכן סיים:

וא"כ בהלכה למעלה כתב ששליח ציבור שאינו יכול לפסוע בסיום תפילת הלחש, כיון שיש מישהו מאחוריו, לא יפסע (גם בסיום החזרה), ויסמוך על הפסיעות שפוסע בסוף הקדיש.
ואילו במקורות למטה כתב והסיק שצריך לפסוע מיד אחר החזרה, ולא לסמוך על הפסיעות של הקדיש.

ואילו במקורות למטה כתב:

וכן סיים:

וא"כ בהלכה למעלה כתב ששליח ציבור שאינו יכול לפסוע בסיום תפילת הלחש, כיון שיש מישהו מאחוריו, לא יפסע (גם בסיום החזרה), ויסמוך על הפסיעות שפוסע בסוף הקדיש.
ואילו במקורות למטה כתב והסיק שצריך לפסוע מיד אחר החזרה, ולא לסמוך על הפסיעות של הקדיש.