שכויח הרב.שהרי אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא...
דברים נפלאים מאוד. אשריך.שהרי אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא...
לאיזו ומדוע?דברים נפלאים מאוד. אשריך.
לענ"ד לשנות את הכותרת.
ברור על הכותרת הראשית "במה חוטאים הרבנים?"לאיזו ומדוע?
לאיזו ומדוע?
אולי לצדיקים.. כלשון הכתוב אין צדיק..נשמע צורם מידי
ונשמע גם זלזול שכך כותבים על רבנים...
לפי עניות דעתי המילה חוטא היא על אדם שעושה פעולה איסור בקביעות הוא נקרא חוטא.לאיזו ומדוע?
יפה מאוד!!לפי עניות דעתי המילה חוטא היא על אדם שעושה פעולה איסור בקביעות הוא נקרא חוטא.
אבל אדם שלא בקביעות עושה זה חטא אבל לא חוטא.
ולכן נראה שצ"ל האם יש חטא גם לצדיקים???
אבל אם רבנים חוטאים, זה נשמע שהרבנים מתנהגים כמו צדיקים אבל באמת שהם חוטאים.
ולכן חז"ל לא אמרו בלשון כזאות. ובפרט לאנשי עמך שלא יבינו ממש כוונתך.
לא ראיתי שהכותרת שונתהלהארת החברים. הכותרת שונתה
לא שונתה!!!ראיתי...
נכוןכמדומני ששונה מ"במה חוטאים הרבנים" ל"האם הרבנים חוטאים"
ומה התשובה לשאלה זו?! שכן... ולכן דעת ר' יהודה מ דבעינן שינוי נוסף"האם הרבנים חוטאים"
גם אני מצטרף, לאחר שביארת בטוטו''ד שיש חטא ויש חוטא.לא חייב לשנות זה רק לענ"ד.