המהדורה שיש בסופה את תוכן העניינים הלכה למעשה.מה מהדורה בתרא?
זה אומר שיש לך את המהדורה השניה.מחילה, כעת שבתי וראיתי בספר שאצלי ממה''ק שגם בו נמצאו כל הנ''ל, ובפרט שמה ששלחת לי לא מוזכר לא מה ולא מרתה שהוא מה''ת ובפרט בתאריך ההוצאה עודנו כהמה''ק תשע''ו
ודאי שמצויין כאמור מתשע''ו וזו ההוצאה הראשונה שאצלי ,לא מצויין כלום על שנת ההדפסה ועל כך שזה מהדו' שניה,
וכאמור שגם במה''ק שאצלי יש תוכן עניינים בסוף, ואין זה סימן, נשמח עם היושבים ראשונה במלכות הרבנים כאן שמקורבים למשנה למלך יכריעו לנו...מה שכתבתי זה הסימן לזיהוי שזה מהדו' שניה.
חבל שכת"ר מתעקש, גם המהדורה השניה יצאה באותה שנה, ולכן לא יהיה כתוב שנה אחרת.ודאי שמצויין כאמור מתשע''ו וזו ההוצאה הראשונה שאצלי ,
וכאמור שגם במה''ק שאצלי יש תוכן עניינים בסוף, ואין זה סימן, נשמח עם היושבים ראשונה במלכות הרבנים כאן שמקורבים למשנה למלך יכריעו לנו...
מישהו יכול להעלות את התשובה על זה.ב. שניצל תירס וסויה עמ' סט בח''א
לא אמרת את זה לפני כן, טוב מעניין רק לאחרונה שמעתי שיש לזה מהדורה שנייה עם תיקונים ותוספות, ואתם גמורים בדעתכם שמדובר על מהדורה מאותה שנהגם המהדורה השניה יצאה באותה שנה
כן.לא אמרת את זה לפני כן, טוב מעניין רק לאחרונה שמעתי שיש לזה מהדורה שנייה עם תיקונים ותוספות, ואתם גמורים בדעתכם שמדובר על מהדורה מאותה שנה
אני זוכר שהיה לי קושיה עליו לגבי מצות רטובות שכ' לברך עליהם המוציא גם בשאר ימות השנה כי עכשיו הם לא נכססות וקשה מצנימים ובמהדורה בתרא כנראה העירו לו וניסה לתרץ כמדומה שבמצות אין לברך רק על מה שנהגו ולא נראה דמ"מ היינו הך שאם היה שינוי ולא הקטן או צד ספק לא היו מברכים על צנימים המוציא.יש מי שמוסיף?
כמדומה כת"ר מתבלבל עם השו"ת שבסוף ילקו"י פסח ח"א מהדו"ב.אני זוכר שהיה לי קושיה עליו לגבי מצות רטובות שכ' לברך עליהם המוציא גם בשאר ימות השנה כי עכשיו הם לא נכססות וקשה מצנימים ובמהדורה בתרא כנראה העירו לו וניסה לתרץ כמדומה שבמצות אין לברך רק על מה שנהגו ולא נראה דמ"מ היינו הך שאם היה שינוי ולא הקטן או צד ספק לא היו מברכים על צנימים המוציא.
לאכמדומה כת"ר מתבלבל עם השו"ת שבסוף ילקו"י פסח ח"א מהדו"ב.