הראש"ל שליט"א אמר כמה פעמים שמרן זצ"ל לא שינה נוסחאות חדשות אלא החזיר את הנוסחאות הקודמות הישנות. וסיפר ששלח אחד מהתלמידים לספריה הלאומית ובדק בספרים ישנים ומצא שכל הגהותיו של מרן זצ"ל הם הנוסחאות הקדומות.
שאלתי היא האם הרב שליט"א יודע מזה שברכת המינים בנוסח שלנו הוא לא הנוסח המקורי כלל, ומלבד המחלוקת הידועה על החתימה מכניע זדים או מינים שודאי שהעיקר הוא זדים - יש עוד שינויים רבים בנוסח שאינו בגדר מחלוקת כלל אלא טעות ושיבוש הצנזורה. מצורף בזה מאמר שכתב ת"ח חשוב המקיף את כל הסידורים והנוסחאות העתיקות בברכה זו, כך שאין שום סיבה וטעם למה לא להחזיר עטרה ליושנה ולומר למשומדים אל תהי תקוה וכו'. וכבר ראיתי בשו"ת תשובות והנהגות ח"ז עמ' ל"ו שהזכיר את מאמרו של הכותב הנ"ל ופסק כן למעשה עי"ש. ויזכר לטוב גם מחבר הסידור הנפלא כונת הלב שבמהדורה החדשה של הסידור הביא למטה בשולי העמוד את הנוסח האמיתי הנ"ל. האם יש מישהו שיכול להראות לרב יצחק יוסף שליט"א או לרבנים גדולים אחרים את המאמר הנ"ל ולשמוע את חוות דעתם בענין
שאלתי היא האם הרב שליט"א יודע מזה שברכת המינים בנוסח שלנו הוא לא הנוסח המקורי כלל, ומלבד המחלוקת הידועה על החתימה מכניע זדים או מינים שודאי שהעיקר הוא זדים - יש עוד שינויים רבים בנוסח שאינו בגדר מחלוקת כלל אלא טעות ושיבוש הצנזורה. מצורף בזה מאמר שכתב ת"ח חשוב המקיף את כל הסידורים והנוסחאות העתיקות בברכה זו, כך שאין שום סיבה וטעם למה לא להחזיר עטרה ליושנה ולומר למשומדים אל תהי תקוה וכו'. וכבר ראיתי בשו"ת תשובות והנהגות ח"ז עמ' ל"ו שהזכיר את מאמרו של הכותב הנ"ל ופסק כן למעשה עי"ש. ויזכר לטוב גם מחבר הסידור הנפלא כונת הלב שבמהדורה החדשה של הסידור הביא למטה בשולי העמוד את הנוסח האמיתי הנ"ל. האם יש מישהו שיכול להראות לרב יצחק יוסף שליט"א או לרבנים גדולים אחרים את המאמר הנ"ל ולשמוע את חוות דעתם בענין