בנוגע למי שהתפלל מוסף של שבת במקום של שבת ור"ח, כבר כתב בילקו"י (סי' תכ"ג [וסי' רפ"ו]) משו"ת מים רבים (סי' מא) שצריך לחזור. (וכ"כ הכה"ח בסי' תכ"ה אות כו וכן הברכ"י. בסי ת"צ ועוד).
השאלה היא, האם יש צד לומר שיחזור רק על מוסף של ר"ח ולא של שבת ור"ח.
כלומר, גם אם מי שהתפלל ולא הזכיר יעלה ויבא לא עלתה לו כלל תפילה, מ"מ זה דווקא בתפילה שאם לא אמרה כתיקנה, לא יצא כלל יד"ח. אבל אולי בתפילת מוסף של שבת ור"ח, שלכאו' אפש"ל שהם שני חיובים נפרדים. חיוב של מוסף מצד שבת וחיוב של מוסף מצד ר"ח, אז אולי יד"ח תפילת מוסף של שבת יצא וצריך לחזור רק על מוסף של ר"ח.
נפק"מ נוספת שתצא היא אם מישהו נמצא בשבת ור"ח במקום שאין לו סידור, ולא זוכר בע"פ את "אתה יצרת" אלא רק את התפילת מוסף הרגילה של שבת, האם יאמר לכה"פ את מה שזוכר או שלא יאמר כלום (כמו מישהו שלא זוכר ברכה אחת מהתפילה שלא יאמר את מה שזוכר).
נ.ב. בחלק מהמקורות הנ"ל נזכר שיחזור על תפילת מוסף של שבת ור"ח, השאלה אם הוא בדווקא ומה הטעם.
השאלה היא, האם יש צד לומר שיחזור רק על מוסף של ר"ח ולא של שבת ור"ח.
כלומר, גם אם מי שהתפלל ולא הזכיר יעלה ויבא לא עלתה לו כלל תפילה, מ"מ זה דווקא בתפילה שאם לא אמרה כתיקנה, לא יצא כלל יד"ח. אבל אולי בתפילת מוסף של שבת ור"ח, שלכאו' אפש"ל שהם שני חיובים נפרדים. חיוב של מוסף מצד שבת וחיוב של מוסף מצד ר"ח, אז אולי יד"ח תפילת מוסף של שבת יצא וצריך לחזור רק על מוסף של ר"ח.
נפק"מ נוספת שתצא היא אם מישהו נמצא בשבת ור"ח במקום שאין לו סידור, ולא זוכר בע"פ את "אתה יצרת" אלא רק את התפילת מוסף הרגילה של שבת, האם יאמר לכה"פ את מה שזוכר או שלא יאמר כלום (כמו מישהו שלא זוכר ברכה אחת מהתפילה שלא יאמר את מה שזוכר).
נ.ב. בחלק מהמקורות הנ"ל נזכר שיחזור על תפילת מוסף של שבת ור"ח, השאלה אם הוא בדווקא ומה הטעם.