לפני שאתה כותב שזו חומרא, תבדוק אם צריך בכללידועה החומרא לשמוע את פרשת זכור בכמה הברות.
אשמח אם כל אחד יוכל להעלות את ההקלטה של זכור בהברה שלו.
אולי הוא התכוון שעכ"פ למעשה יש הרבה שנוהגים כך.לפני שאתה כותב שזו חומרא, תבדוק אם צריך בכלל
לא מוכרחויש לציין, שיש גם בעיה הלכתית לקרוא שוב מכמה טעמים, אם מפני שנכנס לסוגיית שמע שמע, ואם מפני מה שאמרו בגמרא במגילה נדפוק פטיש על קדקודו של מי שקורה פעמיים כלפי שמיא כי חברותא כלפי שמיא ליכא (אשמח שמישהו יעתיק את לשון הגמרא).
התגובה נמחקהלא מוכרח
לא מוכרחהתגובה נמחקה
לכאורה זו תשובה על מי שלא כיוון דעתיה, לא על "המחמיר" לקרוא בכל מיני הברות ומכוון דעתו בכל קריאה וקריאה, עד שיצא הספק מלבו.ודילמא מעיקרא לא כוון דעתיה ולבסוף כוון דעתיה אמר ליה חברותא כלפי שמיא מי איכא אי לא כוון דעתיה מעיקרא מחינן ליה במרזפתא דנפחא עד דמכוין דעתיה.