שלום הרב היקר יישר כוח גדול על העלון 'אור השבת' קורא כל שבת וזה העונג שבת שלי!
שאלה שסיקרנה אותי - אני יודע שבשו"ע בסימן ה יש את כוונות השם הפשוטות, היה הווה ויהיה וכו'
אני רואה שכמעט בכל הסידורים הספרדיים,בכל אזכרה יש ניקוד "לעולם" + שילוב שם הוויה ואדנות, לא משנה אם מדובר בפסוק או ברכה וכו'
ולעומת זאת כשיש ברכה כגון ב 18 או ברוך שאמר וכו מופיע כל הכוונות,כולל אלו שמזוכרות בסימן ה
רציתי לשאול מה העניין בזה ? האם את הכוונת של השו"ע מכוונים רק בברכות? והאם יש עניין גדול לכוון את הכוונות שמופיעות בכל אזכרה בסידורים?
שאלה שסיקרנה אותי - אני יודע שבשו"ע בסימן ה יש את כוונות השם הפשוטות, היה הווה ויהיה וכו'
אני רואה שכמעט בכל הסידורים הספרדיים,בכל אזכרה יש ניקוד "לעולם" + שילוב שם הוויה ואדנות, לא משנה אם מדובר בפסוק או ברכה וכו'
ולעומת זאת כשיש ברכה כגון ב 18 או ברוך שאמר וכו מופיע כל הכוונות,כולל אלו שמזוכרות בסימן ה
רציתי לשאול מה העניין בזה ? האם את הכוונת של השו"ע מכוונים רק בברכות? והאם יש עניין גדול לכוון את הכוונות שמופיעות בכל אזכרה בסידורים?