נעזוב לרגע את הרבנים הספרדים שמתירים (שאינם רבנים כו"כ שהרי סוברים אחר ממרן זיע"א....עפ"ל), הרבנים האשכנזים ודאי מתירים (יעויין
כאן לדוגמא), מהיכן העזות של המגיבים שם לשקר שאין רב שמתיר?!
לדעתי חשוב להביא את התגובה של הרב המגיב שם:
אינני מבין למה כל נושא הלכתי יכול להיות נדון בצורה הלכתית טהורה וכשמגיע הנושא של הפאה הנכרית זה הופך אצל חלק מהאנשים לפוליטיקה? יש נשים שהולכות עם פאה, אשכנזיות ספרדיות, יש הרבה רבנים שמתירים אשכנזים וספרדים, יש גם שאוסרים וכל אחת עושה כהוראות רבותיה וכמנהג בית אביה, למה זה נושא פוליטי ועדתי כל הזמן?
מנין הסגנון הירוד הזה? וכי חסרים נושאים הלכתיית שיש בהם מחלוקות וגישות שונות? הסגנון הזה אינו תואם לבית מדרשנו ואני מבקש להמנע ממנו.
הוספה: אח"כ נשאל למה שונאים אותנו... ברור ששונאים, כי שונאים מי שמנסה בכח ובשטיפת מח לומר לכולם שרק הוא הצודק וכולם טועים וחוטאים...
נכניס היטב לראש שגם אם אנחנו נוהגים כהוראת מרן זיע"א אל עלינו להיות נחיתיים ולחפש שכל הרבנים בעולם יסברו כמותו, עלינו להכיר שיש רבנים ספרדים, כן, גם רבנים ספרדים שסוברים אחרת.
גימטריא: צד+צד=פקח | מי שמכיר בשתי הצדדים הוא פיקח, מי שחושב שיש רק צד אחד הוא שוטה (חת"ס)
פקח+פקח=שלום | אם כולם ככה נעשה שלום בעולם...