גלעד יצחקוב
Active member
מזה מוכח!דלא מבעיא לנוהגות לברך אחר הדלקה
מזה מוכח!דלא מבעיא לנוהגות לברך אחר הדלקה
אתה רציני?מזה מוכח!
באמת ידוע שהגר"י ברכה היה קשור למרן זיע"א ומהתח"ים של של יחוה דעתאם אפשר שיאמרו זאת למרן שליט"א
ההגיון ביניהם פשוטאתה רציני?
ואני זורם עם ההגיון שלך.
ראיתי באחד הספרים שמו"ר ז''ל מביא שיש דעות הסוברות בדעת מרן ז''ל שברכה שאינה צריכה היא מדרבנן.
ומזה מוכח! שדעת מו"ר ז''ל היא שברכה שאינה צריכה היא מדרבנן.
עשיתי את זה טוב?
אני מבין כך שאינני צריך הסבר, כדאי שגם אתה תתאמץ להבין, ותראה שהוא לא כתב בשום צורה שיש להחזיר עטרה ליושנה ושנשים תדלקנה ואחר כך תברכנה.ההגיון ביניהם פשוט
כנראה אני לא צריך להסביר לך...
כל בר דעת יודע שקבלת שבת בהדלקה ולברך אחר ההדלקה זה הא בהא תליאאני מבין כך שאינני צריך הסבר, כדאי שגם אתה תתאמץ להבין, ותראה שהוא לא כתב בשום צורה שיש להחזיר עטרה ליושנה ושנשים תדלקנה ואחר כך תברכנה.
עיין לעיל הודעות 40 ו42.כל בר דעת יודע שקבלת שבת בהדלקה ולברך אחר ההדלקה זה הא בהא תליא
אז מה זה עדיין הא בהא תליאעיין לעיל הודעות 40 ו42.