• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

לומר אפשי כאשר לא רוצה

מידות רעות זה לא קבליים וסגולים, זה כתוב בראשונים.
שזה טעם המצוה זה פשט? בספר החינוך כותב שהטעמים צריכים ל'מודעי המקובל', מביא מהרמב"ם שהטעם הוא שכך היה דרך עבודה זרה ועוד טעמים ועל כולם הוא אומר שהם לא מספיקים ביניו, כך שהוא משאיר בלי טעם ברור
אז כמדומני שנסתפק בדברי הרמב"ם עצמו שאומר שזה דבר שמעי שאין השכל מחייב ורק ציווי ה'
 
חזור
חלק עליון