למרן רבי חיים קנייבסקי יש את ספרי מרן היבי"א זצוק"ל, ואף יש לו הערות עליהם

בעיתון משפחה השבוע היה ראיון עם בנו בכורו של הגרח"ק זצ"ל, הרב אברהם ישעיה שליט"א, בו הוא אמר במילים אלו 'מי שחלק על החזו"א היה פסול בעיניו לגמרי'.
גם הגרשז"א והגריש"א ועוד חלקו באיזה מקומן על הג' החזו"א כנודע, האם כך הייתה דעתו גם לגבם, ברור שלא. אלא שכבודו הוציא דברים מהקשרם. ודבריו אחה"מ יש בהם בזיון למרן זיע"א ולהגרח"ק (שכביכול כן כוונתו למרן)
 
 
זה על הרב עובדיה
 
זה מובא בספר 'רבינו'
בעה"י אני מקוה שאזכה להעלות עדות של הרב אמיר קריספל שליט"א שהיה ראש הלשכה של מרן שאמר לו (לאחר ביקור אצל הגרח"ק זצוק"ל) שהגרח"ק קורא תהילים עם דמעות לרפואתו של מרן.
מחילה זה לא היה הרב אמיר קריספל אלא מרן העיד שאמרו לו.
 

קבצים מצורפים

  • 20220330_121746.jpg
    20220330_121746.jpg
    1.6 MB · צפיות: 11
אפשר את דבריו המלאים?
דברי מרן שליט"א: כולם יודעים מי זה רבי חיים קנייבסקי, שר התורה בדורינו, בעל רוח הקודש!!!
(אני יודע באופן אישי שמרן הגר"י יוסף היה שולח לברכה בכמה ענינים דחופים למרן שה"ת זצ"ל וחבל על דאבדין, משמת רבי בטלה רוח הקודש!!!)
 
מנין שבטלה?!
מי אמר שאין בדורינו השפל עוד בעלי רוח הקודש?
ברור שיש, גם אחרי רבי היה רוח הקודש, אבל אני מתכוון שהוא היה כמו האורים ותומים של הדור, שזכה לכך משמים שעל פיו ישק כל דבר (כמו אביו הסטיפלער זצ"ל). שמעתי שאחד מגדולי הענקיים שבדור שליט"א (לא אגיד את שמו, מהסיבות הכמוסות עמדי) שמרן שה"ת זצ"ל ואשתו הרבנית בת שבע ע"ה היו מבחינת ה'כרובים' של הדור שבזכותם שרתה שכינה ושפע ישועות בעם ישראל מרוב קדושתם ומעלתם. וד"ל.
 
חזור
חלק עליון