לקרוא פעם אחת כדעה שאו' שצריך לקרוא פסוק, פסוק, תרגום. ופעם אחרת כדעה השנייה שצריך לקרוא פרשה פתוחה או סתומה פעמיים מקרא ואז תרגום האם מותר ואפשרי או שזה מקולי ב"ה ומקולי ב"ש באותו עניין (כי הקריאה נוחה לפעמים כך ולפעמים כך האם ג"כ נקרא מקולי או רק בקולא דינית אמרינן מקולי ב"ש..)
והאם יכול לקרוא את כל הפרשה מתחילה ועד סוף ואח"ז תרגום כשיותר מתאפשר לו.
מה דעת רשכבה"ג מרן זי"ע בזה ובנו מרא דארעא דישראל שליט"א.
והאם יכול לקרוא את כל הפרשה מתחילה ועד סוף ואח"ז תרגום כשיותר מתאפשר לו.
מה דעת רשכבה"ג מרן זי"ע בזה ובנו מרא דארעא דישראל שליט"א.