לפני עור על איסור גזל ל"ש כאן, מכיון שאביו ודאי מוחל על כך
ומה שנותר הוא רק על המחשבת עבירה לגזול את הכסף, והשאלה אם שייך בקטן "נתכוון לעלות בידו בשר חזיר"
ובפשטות מכיון שצריך לחנך קטן כמו בגדול ממש (כמ"ש הריטב"א וכו') לכן צריך לשים לב שלא להחטיא את הקטן גם במחשבת עבירה (גם באיסור נתכוון שייך לפני עיוור כמבואר בכל הפוסקים)
ואגב שאלה זו ידועה ומפורסמת לגבי סתם אדם ולא בקטן (עי' שו"ת שרידי אש ח"א סי' נז) וע"ע בס' תורתך שעשועי סי' מ.
מצד דרכי החינוך, אין כל מניעה מלעשות כן, אבל כ"ז באופן שהילד לא ידע שאתה מנסה להעמיד אותו במבחן, אבל אם יגלה שעשית לו מבחן, זה יכול להרוס, כי הילד יגלה שאתה לא נותן בו אימון...