מתלמידי מרן הראש"ל
Moderator
הרי כידוע כל מה שאומרים ברשות מורי ורבותי כדי לעורר הכונה שיכונו לצאת ידי חובה וגם הציבור עונה שמים ר''ת שומע משמיעה יחדיו מכוונים וכאן בספירת העומר הפוך על הפוך אנחנו לא רוצים לצאת ידי חובה בברכה ובספירת העומר של הש''צ אז מה העניין לעורר הכוונה וא''כ לכאורה עדיף לבטל את זה כי יש כאלו שלא יודעים זאת וזה מעורר אותם לכוון לצאת ידי חובה ואח''כ שרואים שכולם סופרים אז גם הם מברכים וסופרים עד כדי כך שמרן רשכב''ג זצוק''ל בספרו חזון עובדיה (יו''ט עמ' רלב) וכן בילקו''י הל' ספירת העומר עמ' קעט ע''ש שלכתחילה לעשות תנאי שלא לצאת ידי חובה בברכה של הש''צ וכאן אנו עושים אדרבה כדי לכוון לצאת יד''ח ?