יעויין בסי' שח סי"א שם כתב מרן לגבי מחט שנטל חורה או עוקצה וכו' שהיא מוקצה אלא א"כ ייחדה מבעו"י ויעויין שם הגהות רע"א שהביא מחידושי הרשב"א דווקא בניטל מבעו"י הא בשבת שרי דהוכנו אגב אביהם וכו' , ונשאר בצ"ע אם אפשר לדייק כן משו"ע ג"כ ,ולכאורה הצ"ע תמוהה דבסי' שג סי"יט יש ראיה ברורה כנגדו אלא שנראה לי לתרץ שם דהשו"ע פלגינן דיבורא ולא קשה כנגדו, דמש"כ השו"ע שצריך להזהיר הנשים שלא יטלטלו וכו' לשום בצעיפיהם לדעת רע"א יתפרש מכיוון דסי' שג מיירי בדיני הוצאה א"כ עיקר דבריו מוסבים על לשום בצעיפיהם אלא שאם נטלו מבעו"י יש בזה ג"כ בעיה של מוקצה והכי קאמר, צריך להזהיר הנשים שלא יטלטלו וכו' אם ניטל מבעו"י לשום בצעיפיהם אפ' אם ניטל בשבת אע"ג שאינו מוקצה מ"מ אפשר שאסור לצאת בו אלא שזה לא מתיישב כ"כ אם מישהו יוכל לעזור לתרץ אשמח