כבודו יעיין בכסא אליהו ס"ק ג , בשות עולת יצחק חלק ב סי קס , הוראה ברורה סי קפא ועוד שהרבה אחרונים אוחזים שהלכה כסתם מרן להתיר מספרים כעין תער מעיקר הדין, משכ לא תיגע בו יד זה באופן האסור לכולי עלמא מיישבים או שכוונתו בתער דווקא, או שחזר בו בשולחן ערוך ממה שכתב זאת בבית יוסף, וכבודו יחשוב הרי יכל לא להביא בסתם את דעת המתירים, ומכך שהביאם בסתם מוכח שמעיקר הדין סובר כמותם, ובפרט שיש מסבירים שרק חלק כתער זה מספריים כעין תער אך בשערה הנראית כמו במספר אפס זה כבר מספריים כעין תער ושפיר הוי ס"ס להקל