מרדכי מיכאלי
Active member
ב"ה
יש "שמועות" כי מרן זיע"א התיר לקיים תפילה במנין הגם שישנם רק שלושה שלא התפללו והשאר כן, יש לציין שהם טוענים שזה נאמר רק על ערבית...האם נכונה השמועה? והאם אפשר מקורות לדבר במידה ואכן יכונו דבריהם, ואכן יש להורות כך למעשה ?
יורנו המורה
יש "שמועות" כי מרן זיע"א התיר לקיים תפילה במנין הגם שישנם רק שלושה שלא התפללו והשאר כן, יש לציין שהם טוענים שזה נאמר רק על ערבית...האם נכונה השמועה? והאם אפשר מקורות לדבר במידה ואכן יכונו דבריהם, ואכן יש להורות כך למעשה ?
יורנו המורה