זה שלא כתבו עליו נשיא מועצת אני מבין כי זה משפחתו של ח''כ בשס אבל לא לכתוב עליו חבר מועצת זה נראה שהם מתביישים לכתוב עליו חבר מועצת לא יצא לי לראות מי שכתב על מרן שליט''א חבר מועצת וכבר עבר שבוע מאז
נקודה למחשבה ......
הצג קובץ מצורף 28526
זה שלא כתבו עליו נשיא מועצת אני מבין כי זה משפחתו של ח''כ בשס אבל לא לכתוב עליו חבר מועצת זה נראה שהם מתביישים לכתוב עליו חבר מועצת לא יצא לי לראות מי שכתב על מרן שליט''א חבר מועצת וכבר עבר שבוע מאז
נקודה למחשבה ......
הצג קובץ מצורף 28526
זה שלא כתבו עליו נשיא מועצת אני מבין כי זה משפחתו של ח''כ בשס אבל לא לכתוב עליו חבר מועצת זה נראה שהם מתביישים לכתוב עליו חבר מועצת לא יצא לי לראות מי שכתב על מרן שליט''א חבר מועצת וכבר עבר שבוע מאז
נקודה למחשבה ......
הצג קובץ מצורף 28526
זה שלא כתבו עליו נשיא מועצת אני מבין כי זה משפחתו של ח''כ בשס אבל לא לכתוב עליו חבר מועצת זה נראה שהם מתביישים לכתוב עליו חבר מועצת לא יצא לי לראות מי שכתב על מרן שליט''א חבר מועצת וכבר עבר שבוע מאז
נקודה למחשבה ......
אני מסכים אתך....
ואול זה סתם ייתן לנו דוגמא איך שאדם יכול לנסות לנסח בצורה שתהיה הכי מכובדת
ובכל זאת תמיד יהיה מי שינסה לסכסך ולהתלונן ודוק'
והלוואי שנפסיק לדון בפירושי מתיבתא ושוטנשטיין לכל מודעה ומודעה שמעלים לכאן
ולפעמים הכותב לא התכוון לכלום וסתם מתנפלים עליו בדקדוקי עניות...
הצג קובץ מצורף 28526
זה שלא כתבו עליו נשיא מועצת אני מבין כי זה משפחתו של ח''כ בשס אבל לא לכתוב עליו חבר מועצת זה נראה שהם מתביישים לכתוב עליו חבר מועצת לא יצא לי לראות מי שכתב על מרן שליט''א חבר מועצת וכבר עבר שבוע מאז
נקודה למחשבה ......
חבריי חברי הפורום הקדוש.
בואו נתעלה ונגדל קצת ולא נהיה תלותיים ונרגשים מכל מודעה כזאת או אחרת ש"תסביר" לנו מי הוא מרא דארעא דישראל מרן הילקוט יוסף שליט"א ותמדוד אותו לפי התארים. אולי ניפגע שיתד נאמן שמים את אחד מהתארים הכי פשוטים על מרן שליט"א מי הם????? כל מודעה של אזכרה או כינוס כזה או אחר ימדוד לנו את המנהיג שלנו, את הפוסק שלנו, את מעמיד ההשקפה הצרופה, את בנו חביבו של רשכבה"ג מרן אביר הרועים זי"ע, בואו נפסיק להתקטן ונדע אנחנו בעצמינו להעריך את רבותינו ובייחוד את רבינו הגדול שליט"א בלי לחשבן ולהתעסק מה אחרים חושבים או אומרים זה לא מעניין ולא רלוונטי לכבד את מרן שליט"א זה ע"י שאנחנו נכיר בערכו ולא ניתן ביטוי למחלישים ולמקטינים ו"הקדושה אינה צריכה לאחרים" כדברי האור החיים בפרשת בראשית.