י יוסיף אור Active member 8 יוני (6) 2025 #1 שלום וברכה, האם מישהו ראה מה דעת מרן שליטא לעניין מי שקבע מזוזה ושכח לברך אם יכול לברך כשנזכר כמו תפילין וטלית שממשמש ומברך כשנזכר?
שלום וברכה, האם מישהו ראה מה דעת מרן שליטא לעניין מי שקבע מזוזה ושכח לברך אם יכול לברך כשנזכר כמו תפילין וטלית שממשמש ומברך כשנזכר?
א אבי רביבו Well-known member 8 יוני (6) 2025 #2 יכול, אך טוב יותר שיוציא וימסרנה לבדיקה ויקבענה שוב בברכה. ילקו"י חופה וקידושין תריז, עיי"ש במקורות מהיביע אומר.
יכול, אך טוב יותר שיוציא וימסרנה לבדיקה ויקבענה שוב בברכה. ילקו"י חופה וקידושין תריז, עיי"ש במקורות מהיביע אומר.
י יוסיף אור Active member 8 יוני (6) 2025 #5 זה בכלל שאלה מעניינת אם הולכים אחרי היביא חלק יא או לא כשזה סותר את הילקוי?
י יוסיף אור Active member 8 יוני (6) 2025 #6 כי לכאורה יביא חלק יא זה תשובות חלקם ישנות ויכול להיות שילקוט יוסף והיביא שהכריעו לברך נכתבו מאוחר יותר מהתשובה בחלק יא...
כי לכאורה יביא חלק יא זה תשובות חלקם ישנות ויכול להיות שילקוט יוסף והיביא שהכריעו לברך נכתבו מאוחר יותר מהתשובה בחלק יא...