• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

רבנו ראובן אלבז

לא בהכרח. בשבע ברכות שלי התבקשתי מהרב (לא ישירות, כמובן) לבוא להתפלל שחרית בישיבה בשביל שלא יהיה תחנון. (זה עוזר לרב הרבה. כידוע ליודעים)
ידוע גם כן שביום שמרן זיע"א לא היה סנדק היו קוראים למוהל הרב אורן בכדי שיתפלל עם מרן
 
מחילה רבותי אני עוקב אחרי כל הדבררת כאן ומחפש שיכתבו משהו על הגה"צ חכם מנשה מנשה ואני רואה שהסתפקתם רק בשורה וחצי? כזה אבידה נסתלקה מאיתנו וזה מה שמגיע לו?
 
בפנייה הבאה, אחרי העדה החרדית, ראו חברי ה'קיפקעס' את מנהיג הפלג וחבר המועצת מש"ס. ראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש והגאון רבי ראובן אלבז נפגשו ושוחחו דקות ארוכות, בתום סידור קידושין לתלמידו של נין האביר יעקב אבוחצירה זצ"ל עם נכדת הגאון רבי ראובן אלבז.


WhatsApp-Image-2023-12-27-at-17.57.57-1024x682.jpeg
 
מחילה רבותי אני עוקב אחרי כל הדבררת כאן ומחפש שיכתבו משהו על הגה"צ חכם מנשה מנשה ואני רואה שהסתפקתם רק בשורה וחצי? כזה אבידה נסתלקה מאיתנו וזה מה שמגיע לו?
על אדם כזה שהיה הפשוט שבפשוטים, באמת אי אפשר להסביר יותר מדי. הוא היה מלאך בדמות אדם. ולא עניין אותו עוה״ז כלל ועיקר. להוסיף יתר על זה זה פשוט לגרוע בקודש.
 
למה אצל הספרדים יודעים על רבנים שהם צדיקים רק אחרי שהם נפטרים.
גם אצל האשכנזים.
ראה בפורום השכן אשכול כזה בדיוק על רבנים אשכנזים.
״ויצא יעקב מבאר שבע וילך חרנה״ פרש״י לא היה צריך לכתוב אלא וילך יעקב חרנה ולמה הזכיר יציאתו אלא מגיד שיציאת צדיק מן המקום עושה רושם
 
חזור
חלק עליון