ברוך שכיוונתיזה בדיוק מה שהגבתי לעיל (על מי שאמר כן).
אבל למה כבודו חזר בו??
ברוך שכיוונתיזה בדיוק מה שהגבתי לעיל (על מי שאמר כן).
התגעגעתי לכבודופי מה שהובא לעיל בשם משרד התחבורה, אכן כך
ייש"כהתגעגעתי לכבודו
כנראה שכן, יעיין מר בהודעות מס' 9 ומס' 11.באמת צריך הבנת הנקרא???????.
צודק, נו אז מה קרה לכבודו שאחר שכתב בחכמה, שוב חזר בו...יעיין מר בהודעות מס' 9 ומס' 11.
כידוע למר שאני בעוונותי לא גר בירושלימה הבירה, רק לעתים מגיע לזמן קצר ונוסע, הענין שא"א לשלם במזומן באוטובוס, ולא שייך להגיע לתחנה מרכזית לשלם, שאין שם באזור כמעט חניה בכלל וגם הגישה לשם קשה מאוד וכרוכה בהרבה זמן, ובכלל איני יודע היכן הקופה הראשית של האוטובוסים, אם בתחנה המרכזית ברח' יפו, או במסוף או במקום אחר.לא הבנתי מה ספיקו.
מה שנתחייב לפני כחודשיים זה מה שישלם,
יש לגשת לאותה חברה בה נסעתם ולהסדיר להם התשלום
אז שאלת כבודו היא טכני, ולא הלכתי..כידוע למר שאני בעוונותי לא גר בירושלימה הבירה, רק לעתים מגיע לזמן קצר ונוסע, הענין שא"א לשלם במזומן באוטובוס, ולא שייך להגיע לתחנה מרכזית לשלם, שאין שם באזור כמעט חניה בכלל וגם הגישה לשם קשה מאוד וכרוכה בהרבה זמן, ובכלל איני יודע היכן הקופה הראשית של האוטובוסים, אם בתחנה המרכזית ברח' יפו, או במסוף או במקום אחר.
פשוט אינני יודע מהי הנחייתם, בגלל שכתבו בצורה המשתמעת לשני פנים, וספק אם הם עצמם יודעים.צודק, נו אז מה קרה לכבודו שאחר שכתב בחכמה, שוב חזר בו...
מן הסתם שיש ללכת בזה גם עם ההגיון הפשוט. שתקלה שהגיעה מחמתם, הם פוטרים, אבל מניעה שנוצרה מחמת הנוסע למה שלא יתחייב בה.פשוט אינני יודע מהי הנחייתם, בגלל שכתבו בצורה המשתמעת לשני פנים, וספק אם הם עצמם יודעים
כל דבריך אמת וצדק, וכבר כתבתי כן מכבר לחכם ישראל בהתפעלות עצומה על מור אביו הגאון העניו. יאריך ה' ימיו בטוב אכי"ר.ואגב לפני שבוע זכיתי לחזות בנועם פניו של מור אביו הצדיק והחסיד שליט"א ולהתברך ממנו, בהספד על ראש הישיבה חכם שלום זצ"ל במאורות משה.
וכל פעם שאני רואה אותו שליט"א אני יוצא מהכלים, כזה תלמיד חכם עצום ורב, עם מידות נפלאות ועצומות ואצילות וענווה פלאית, בכזו צניעות ופשטות, ממש מלאך נדיר!
אני אשמח לתשובה ברורה
היות ולפני כחודשיים לקחתי בחור לפורת יוסף העתיקה, ורק בתחנה גיליתי שאין לשנינו רב-קו, ונסענו כך הלוך וחזור באוטובוס בלי לשלם ורשמתי אצלי לשלם 4 ניקובים בפעם הבאה שאזדמן למצב כזה, והענין שבנתיים השתנו תעריפי הנסיעות שאיני יודע מה ההבדל
אשמח מאוד אם תהיה למישהו תשובה מבוררת בענין זה
מדברי הגר"ש ללוש בתשובה כאן במדור שאל את הרב:לעיל נכתב שאם לא שלמו מחמת שהיתה תקלה וכדומה אז אינם צריכים לשלם שוב
אבל מי שלא שילם מחמת שלא היו בידו המעות, ברור כשמש שחייב לשלם.
אטו לפי דברי מר נאמר שכל אחד שלא רוצה לשלם ינסה להתחמק מהתשלום, ושוב בפעם הבאה יהיה פטור מהתשלום. אתמהה!!!
אולי (@ישראל) יורה לנו דעה ויביננו שמועה מאי ניהו אביו הגאון שליט"אכל דבריך אמת וצדק, וכבר כתבתי כן מכבר לחכם ישראל בהתפעלות עצומה על מור אביו הגאון העניו. יאריך ה' ימיו בטוב אכי"ר.