גם מלבד זה נא תראה בכתבה והראיון המצ"ב ותראה בעיניך שכוונת הראש"ל שליט"א שהרב לא עסק בשיטת הלמדנות ואדרבה ראייתך עזר כנגדך שגם שם הביא את ר' שמעון שקופ כדוגמא לעצם השיטה, והבן.אין כאן קושיה כלל
כוונתו רק לומר שספרי הגר"ש שקאפ הם ספרים למדניים, ובשביל לדעת איך ללמוד צריך ללמוד בספרים למדניים
ואה"נ אם לומד בספרים למדניים אחרים, כמו קצוה"ח, נתה"מ, ביה"ל, חידושי הגר"ח, הגרי"ז, ברכת שמואל, תורת חסד מלובלין, וכו' בודאי שידע איך ללמוד
רק שהביא דוגמא לספר למדני כמו ספרי רבי שמעון שבאמת הם ספרים למדניים ביותר...
לא ראיתי את המשפט הזה ושכתבת בכותרת,שמי שלא למד ר' שמעון שקופ לא יודע ללמוד נכון,
אתה עדין צעיר להבין את דברי מרן.לא הייתי מעלה את זה לולא הרגשתי זלזול ברבותינו אשר העמידו חמה בקומתם
מה הבעיה???מאבינו למדנו את השיטה הספרדית של פסיקה בהירה
ובקיאות מקיפה בכל ספרי השו "ת, ואילו מהישיבות
הליטאיות שבהם למדתי הבאתי את המטען הלמדני של
הבנה והעמקה.
זה לא מה שאמור. הראש"ל דיבר מפורש על שיטת למדנות והזכיר שיטת בריסק ור"ש שקופנראה כוונתו שמי שלא לומד גמרא בעיון (לא משנה באיזה שיטה) לא יודע ללמוד
ואי אפשר 'לקפוץ' ישר ללימוד הלכה
וכמו שאומר הרבה פעמים, שמי שלא יודע ללמוד תוספות כמו שצריך לא ידע ללמוד מגן אברהם כמו שצריך .........
וכן שבישיבות צריך ללמוד מה שלומדים בישיבה וללמוד הלכה רק בלילה או בשבת
ואח"כ בכולל ללמוד הלכה.
תשובות מקוריות מאוד...לא ראיתי את המשפט הזה ושכתבת בכותרת,
אתה עדין צעיר להבין את דברי מרן.
מה הבעיה???
זה לא תשובות. אני שואל.תשובות מקוריות מאוד...
תביא ונדבר.אין לי את זה לפני. זה נאמר הרבה פעמים לכל מי ששומע וקורא.
מי שיש לו העלונים במחשב יוכל להוציא את זה בקלות.