• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • "המרכז למורשת מרן" שמח לבשר לציבור היקר על פתיחת קבוצת הצ'אט "מורשת מרן אונליין" בה יובאו חדשות ועדכונים מעולם התורה, וכן תכנים תורניים מעניינים כולל קטעי וידאו, תמונות והנעשה בעולם הישיבות.

    >> להתחברות לחצו עכשיו:

    https://news.moreshet-maran.com/

    לשליחת עדכונים לחצו כאן, או שלחו למייל: news@moreshet-maran.com

    נ.ב. צ'אט זה מאושר בנטפרי.

שהחיינו על ב' בגדים שנקנו כאחד.

דברתי כעת בענין עם הגאון הרב אהרון זכאי שליט"א וראשית אמר שלא ראה את כה"ח הזה וודאי שלא יסתור דבריו.
אך ענה בפשיטות שאם לא לובשן מיד בזה אחר זה ודאי שיברך על כל בגד ובגד בפני עצמו. וזה כוונתו בספר. והוסיף שע"פ סברה לא נראה הגיוני (ולקח מקרה קיצוני, דברי הרב) וכי אם אדם קנה ב' בגדים ולובש היום אחד ועוד חודש בגד ב' לא יברך עליו?? זה מאוד תמוה!! ונראה שיש לברך על בגד ברכה חדשה שודאי יש לו שמחה חדשה ויתרה בזמן הלבישה.
וסיים שיש לעיין בדעת מרן זצ"ל ולא נראה שיסכים לזה
וודאי לא יסתור את דבריו. בסוף דבריך בשמו סתר את דבריו.
 
לא סתר כלום אמר את סברתו כמו שיש את סברת רבנו כף החיים ז"ל
והוסיף שמן הסתם מרן רבנו עובדיה לא מסכים עם זה.
 
נערך לאחרונה:
לא סתר כלום אמר את סברתו כמו שיש את סברת רבנו כף החיים ז"ל
והוסיף שמן הסתם מרן רבנו עובדיה לא מסכים עם זה.
כבודו כתב 'ודאי שלא יסתור דבריו'. להגיד את דעתו זה לסתור דבריו.
אגב, אין לי בעיה שיחלוק על דעת הכף החיים. אבל אי אפשר באותה נשימה לומר ודאי לא חלק ובפועל חלק
 
חזור
חלק עליון