וודאי לא יסתור את דבריו. בסוף דבריך בשמו סתר את דבריו.דברתי כעת בענין עם הגאון הרב אהרון זכאי שליט"א וראשית אמר שלא ראה את כה"ח הזה וודאי שלא יסתור דבריו.
אך ענה בפשיטות שאם לא לובשן מיד בזה אחר זה ודאי שיברך על כל בגד ובגד בפני עצמו. וזה כוונתו בספר. והוסיף שע"פ סברה לא נראה הגיוני (ולקח מקרה קיצוני, דברי הרב) וכי אם אדם קנה ב' בגדים ולובש היום אחד ועוד חודש בגד ב' לא יברך עליו?? זה מאוד תמוה!! ונראה שיש לברך על בגד ברכה חדשה שודאי יש לו שמחה חדשה ויתרה בזמן הלבישה.
וסיים שיש לעיין בדעת מרן זצ"ל ולא נראה שיסכים לזה