עיין לעיל ש @אהרן כהן הביא דוגמא מהספר ודוקא בעניין המסטיק זה הסעיף הראשון.מהסכמת מרן הראש"ל שליט"א משמע שחולק על דברי מרן זיע"א בענין ברכה על המסטיק, וגם לענין ברכת הגלידה משמע קצת. מענין מה כתב שם.
עיין לעיל ש @אהרן כהן הביא דוגמא מהספר ודוקא בעניין המסטיק זה הסעיף הראשון.מהסכמת מרן הראש"ל שליט"א משמע שחולק על דברי מרן זיע"א בענין ברכה על המסטיק, וגם לענין ברכת הגלידה משמע קצת. מענין מה כתב שם.
א. אז הוא כן חולק. כי אם לא היה חולק מרן לא היה מעיר ע"ז.א. בענין המסטיק, לא שהוא חולק אלא כתב מה שנראה לו ואח"כ מרן שליט"א כתב בהסכמה אחרת, ובגלידה לא חולק אלא כתב שלא מברכים רק שהוסיף המיקל יש לו על מה לסמוך.
ב. הרב גלזר הוא ת"ח ובקי בהלכה ומכשיר אברכים לרבנות, אשריו ואשרי חלקו, ופעם שהביא את הכולל שלו למרן שליט"א ומסר שיעור בפניו בהלכות נדה מרן התלהב ואמר לו שאולי יבוא להיות רב מקדים ומאז...
אם כבודו יוכל להעלות את התשובה שלו בחושן משפט סימנים קכ - קכא, אודה לו מאוד.מצורף דוגמא
אם כבודו יוכל להעלות את התשובה שלו בחושן משפט סימנים קכ - קכא, אודה לו מאוד.
אם היית קורא על מה כתבתי את דברי היית מבין.תלמידי חכמים נמדדים לפי מי שבא להיות רב מקדים?
זה נכון שהרב יצחק אוחז ממנו. הרב גלזר הוא תלמיד חכם גדול שמרביץ תורה ועושה ומעשה נפשות לה'. אני מציע לך לבוא קצת לבקר בקרית הרצוג והגלילות, ולהתרשם בעצמך.אם היית קורא על מה כתבתי את דברי היית מבין.
הוא כתב שהרב יצחק אוחז ממנו, וע"ז כתבתי שיעדכן אותי כשיהיה רב מקדים. אם עדיין לא הבנת, תנסה בפרטי עם מורה עזר.
אני מכיר את הרב גלזר לפניך, עוד לפני שהיה בקרית הרצוג.זה נכון שהרב יצחק אוחז ממנו. הרב גלזר הוא תלמיד חכם גדול שמרביץ תורה ועושה ומעשה נפשות לה'. אני מציע לך לבוא קצת לבקר בקרית הרצוג והגלילות, ולהתרשם בעצמך.
מה שהוא לא בא ללוויין יש סיבה אחרת. יעיד על כך הרב @מורשת מרן .
אבל לא מחמת חסרון ברב גלזר.
ותודה על הפרגון...
???ואני יודע גם מה הסיבה שאינו מגיע ללווין, וזה בדיוק מה שאני טוען.
ראיתי את הספר לפני הדפסה, ואמרתי זאת לזה שהראני, איני יודע האם העביר לרב המחבר.אני רק שאלה האם הספר כפי שעלה כאן נדפס כך?
א"כ חבל מאוד שלא עבר הגה, זה לא מכבד, וכדאי לשים לב לזה פעם הבאה....
מה ראתם בעייתי?ראיתי את הספר לפני הדפסה, ואמרתי זאת לזה שהראני, איני יודע האם העביר לרב המחבר.
לא דובר על בעייתי, דובר על לא מכבד, ולא מכובד, לא מכובש שבשו"ת יש "יציאות" וכד'. זה יכול להתאים לדרשה לעורר את הנרדמים, משא"כ בשו"ת.מה ראתם בעייתי?
חוץ ממה שכתוב בתוכן עיניינים על סימן ע"ד....
על זה אתם מדברים? חשבתי כבר שמצאתם הרבה בעיות של כתיב עם טעויות וכו'.לא דובר על בעייתי, דובר על לא מכבד, ולא מכובד, לא מכובש שבשו"ת יש "יציאות" וכד'. זה יכול להתאים לדרשה לעורר את הנרדמים, משא"כ בשו"ת.
היא גופא הבעיה עליה דיברנו.על זה אתם מדברים? חשבתי כבר שמצאתם הרבה בעיות של כתיב עם טעויות וכו'.
הרי את היציאות מי חשב לסנן? לא נראה לי שהרב גלזר רצה להוציא את הספר אם ליטוש. הוא רצה שיצא כמו שהוא רגיל לענות בעלון.