שימוש במגבונים דעת הרשל"צ שליט"א במכתב

איני יודע איזה מכתב אתה מתכוין

אולם עיין במכתב כאן שמרן כתב להדיא שרק "בנחת" שרי
דיברתי על המכתב שהתיר לגדול.
אוי לעיניים שרואות איך מעוותים את התשובה של הרב עובדיה
הרב רשם על התינוק לרווחא דמילתא? הרב בא לספר לנו סיפורים?
אפשר לא להסכים עם הרב אבל ככה לעוות את דבריו?
הרב רשם בהמשך שגם ככה הסחיטה מדרבנן כי זה נייר ולא גידולי קרקע אז למה הובאה התשובה דווקא לתינוק?
פשוט לא מאמין איך מעוותים התשובה של הרב רק כדי להתאים לפסיקה הנוחה
הרב דיבר על המקרה שהיה לפניו שהדרך להשתמש במגבונים היא כלפי תינוקות ולכן צירף זאת.
אבל שנשאל אם זה לגדול גם, ענה שכן.
מה מסובך להבין!?

אתה אומר שהמכתב הזה הוא שקר?
 
מה רואים פה?
אין פה שום התייחסות לגדול או שלא ראיתי
וברור שמגבון זה לא רק לקטן, גם גדול מקנח בשירותים במגבון
ועוד שכל התשובה נשאלה על קטן והיא אחד מהצירופים בכלל להתיר את המגבון שזה דרבנן לצורך תינוק (חולה) מותר
כל התשובה מסתמכת על ההיתר דווקא כי לקטן כי לרב לא היה נוח להתיר לכן התיר במקום צורך
אבל לא לקחת את זה גם לגדול ובטח שלא בדעת הרב
יש לך מה לענות על המכתב שהובא שהתיר גם לגדול או לא!?
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
יש לך מה לענות על המכתב שהובא שהתיר גם לגדול או לא!?
לא מתווכח איתך
מי שהולך לפי הרב עובדיה זה אסור
מי שהולך לפי עובדיה אסור לגדול
כך גם פסקו הרב מוצפי וגם הרב מאזוז
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
רבותי, אני חושב שכדאי להפסיק להגיב בעניין זה בצורה זו, כיון שהדיון כבר אינו ענייני.
הדברים פשוטים, מבוררים ומבוארים למי שרוצה לדעת את האמת באמת, וכל המידע הנצרך כבר נכתב למעלה והבוחר יבחר.
(יש משתמש אחד שכנראה מנסה 'לבלבל' אותנו, כפי שניתן לראות גם כאן, ולא כדאי לתת את זה ולהגיע למקומות לא רצויים. חבל על הכח שתשקיעו לענות על דברים שאין בהם ממש ולא יביאו תועלת).
 
חזור
חלק עליון