אתה יודע, אגב, שגם לשיטת האור לציון שפוסק שלא לחזור, זה בגלל שהוא מחשיב את זה לשיטה דחויה, אבל אה"נ, גם לו פשוט שלשיטה הזו לא חוזרים.
(אני רק מציין נקודה מבלי להתייחס לעצם הנידון).
הוא מביא שם בשם מרן זצ"ל (ביבי"א ח"ו וח"ט) שאם שכח יעלה ויבא ביום שבת בבוקר, חוזר, מכיון שסו"ס היה חיוב לאכול סעודה. (אמנם מצד שבת, אבל סו"ס זו סעודת חיוב, וגם יש ס"ס שאולי צריך לחזור על כל יעלה ויבא, ואולי מכיון שזו סעודת חיוב בגלל שבת, לכן אם שכח בבוקר יעלה ויבא, אע"פ שבד"כ לא חוזר, אם זה חל בשבת חוזר. [כיון שזה ספק ספיקא בברכות בצירוף דעת מרן]).
מה המקור לדברים?