ביבי"א ח"ט סי' ק"ח אות מ"ג כתב:

א"כ יוצא שמותר לשמוע קול אשה דרך הרדיו אע"פ שראה אותה (עכ"פ בתמונה).
אולם, בהליכו"ע ח"א עמ' קכ"ד כתב:

וא"כ כתב בדעת הסתם ש"נכון להחמיר" ולא לשמוע קול אשה דרך הרדיו אפי' אם ראה אותה בתמונה בלבד.
אז מה הדין למעשה? "מותר" ו"בודאי שיש לסמוך להקל" או "נכון להחמיר"?
(אגב, גם היבי"א הנ"ל וגם ההליכו"ע הנ"ל יצאו בשנת תשס"ב).
[גם יש לשאול על שמיעת קול אשה דרך הרדיו כשראה אותה בעצמה, שביבי"א כתב על דברי הגרי"ש אלישיב והגרי"ז מבריסק ש"דבריהם נכונים" (להתיר), ובהליכו"ע כתב בסתם ש"אסור"].

א"כ יוצא שמותר לשמוע קול אשה דרך הרדיו אע"פ שראה אותה (עכ"פ בתמונה).
אולם, בהליכו"ע ח"א עמ' קכ"ד כתב:

וא"כ כתב בדעת הסתם ש"נכון להחמיר" ולא לשמוע קול אשה דרך הרדיו אפי' אם ראה אותה בתמונה בלבד.
אז מה הדין למעשה? "מותר" ו"בודאי שיש לסמוך להקל" או "נכון להחמיר"?
(אגב, גם היבי"א הנ"ל וגם ההליכו"ע הנ"ל יצאו בשנת תשס"ב).
[גם יש לשאול על שמיעת קול אשה דרך הרדיו כשראה אותה בעצמה, שביבי"א כתב על דברי הגרי"ש אלישיב והגרי"ז מבריסק ש"דבריהם נכונים" (להתיר), ובהליכו"ע כתב בסתם ש"אסור"].