ש"ס פועלים נגד דעת הרבנים בעניין חוק עונש מוות למחבלים?

יתרה לכל זאת, אני בספק אם באמת יהיה מחבל שימות מחמת החוק הזה.
אין ספק בדבר, החוק הזה הוא בזבוז זמן לריק.
אפילו אמירה אין כאן.
זה לא סותר שלא מצביעים בעד אם זה נוגד את דעת תורה.
מה שהגיוני זה כמו שכתבו פה שרק בקריאה ראשונה מצביעים בעד, לא שאני מבין מה ההבדל, יבואו המבינים ויסבירו.
 
זה לא סותר שלא מצביעים בעד אם זה נוגד את דעת תורה.
ראה א׳ בדבריי. חזקה על שליחים שעושים כדעת שלוחם.
מה שהגיוני זה כמו שכתבו פה שרק בקריאה ראשונה מצביעים בעד, לא שאני מבין מה ההבדל, יבואו המבינים ויסבירו.
מהמעט שאני מבין (לצערי), אחרי קריאה ראשונה בד״כ משנים את התוכן לפני קריאה שנייה ושלישית.
 
מה שהגיוני זה כמו שכתבו פה שרק בקריאה ראשונה מצביעים בעד, לא שאני מבין מה ההבדל, יבואו המבינים ויסבירו.
אם זה אכן נכון אז אפשר להבין את זה שמצביעים בקריאה טרומית על מנת להראות שברמת העקרון והאמת האמיתית שזה באמת מה שמגיע למחבלים-עונש מוות... אח"כ לא ימשיכו להצביע בעקבות הוראת מרן והסיבות שהוא הביא....
 
נערך לאחרונה:
אם זה אכן נכון אז אפשר להבין את זה שמצביעים בקריאה טרומית על מנת להראות שברמת העקרון והאמת האמיתית שזה באמת מה שמגיע למחבלים-עונש מוות... אח"כ לא ימשיכו להצביע בעקבות הוראת מרן והסיבות שהוא הביא....
עשית מהפוליטיקה והכנסת נקמות קטוניניות?
(שלא תבין לא נכון, זה באמת מגרש ילדים שם.)
 
א..
איפה הלך אמונת החכמים שלנו? וכי ש״ס מרימים אצבע מבלי להתייעץ עם חכמי המועצה?
אמונת חכמים במה? מי חכם בעיניך? היו"ר?
לא הבנתי, מי אמר לך שהוא התייעץ?
ועוד מישהו פה בא לסנגר ולכתוב שמרן שליט"א אולי חזר בו? והראיה שלו כי לא הביע דעתו בשנה האחרונה.
איזה שטויות. כי לא הביע דעתו חזר בו? למה שיחזור בו? כי דרעי יאמר? זה חוסר אמונת חכמים שאתם מנסים לתרץ חכי"ם ולנסות לומר שההלכה תשתנה בגלל זה.
 
אתה לא הבנת כלום ! ותוקף בלי קשר, ובלי טעם וריח...
מה שכתבתי שמרן שליט"א אולי חזר בו, הוא לא בגלל היו"ר ולא שום ח"כ
גדולי הדור הם האמת נר לרגלנו, והם רק "השלוחים" שלהם
כוונתי היתה שאולי בגלל שכיום יש גל טרור גדול מאד כידוע (וזה עוד לפני הרמאדן שלהם השם ירחם עלינו...) הרי שבכה"ג יסתמך כל תשובת מרן האגרות משה שנחשב ל"מכת מדינה" ואולי מטעם זה תשתנה דעתו.
ועוד, בגלל שלפי הסעיף הכתוב בחוק לא יווצר חשש לפגוע ביהודי, וכמו שביארתי לעיל, עי' בדבריי שם.
גם אני סבור שמרן לא חזר בו, אבל כדי שלא לדבר סרה סתם כך על כל ח"כ של ש"ס שהם ירא"ש, אמרתי אולי מרן חזר בו בגלל הטעמים שהזכרתי
כדי לדון לכף זכות !!! כן !!
אבל כאמור אני משתמש בטענות הלכתיות ומציאותיות ולא לתרץ את הח"כ
שבת שלום
 
אתה לא הבנת כלום ! ותוקף בלי קשר, ובלי טעם וריח...
מה שכתבתי שמרן שליט"א אולי חזר בו, הוא לא בגלל היו"ר ולא שום ח"כ
גדולי הדור הם האמת נר לרגלנו, והם רק "השלוחים" שלהם
כוונתי היתה שאולי בגלל שכיום יש גל טרור גדול מאד כידוע (וזה עוד לפני הרמאדן שלהם השם ירחם עלינו...) הרי שבכה"ג יסתמך כל תשובת מרן האגרות משה שנחשב ל"מכת מדינה" ואולי מטעם זה תשתנה דעתו.
ועוד, בגלל שלפי הסעיף הכתוב בחוק לא יווצר חשש לפגוע ביהודי, וכמו שביארתי לעיל, עי' בדבריי שם.
גם אני סבור שמרן לא חזר בו, אבל כדי שלא לדבר סרה סתם כך על כל ח"כ של ש"ס שהם ירא"ש, אמרתי אולי מרן חזר בו בגלל הטעמים שהזכרתי
כדי לדון לכף זכות !!! כן !!
אבל כאמור אני משתמש בטענות הלכתיות ומציאותיות ולא לתרץ את הח"כ
שבת שלום
להגיד שאולי חזר בו בשביל לדון לכף זכות חכי"ם? משונה.
אין סיבה שמרן יחזור בו. הטעם ברור. זה יכול להרוג יהודי בלי סנהדרין ובלי דין ובלי דיין.
בג"צ יחיל את זה גם על יהודים חלילה וזה ספק פיקוח נפש.
 
אתה שוב לא מבין
גם ללא כל קשר לח"כ יתכן ומרן חזר בו בגלל שזו מכת מדינה כאמור
ודבריו נאמרו כאשר לא היה גל טרור
הרי גם הרב פיינשטין לא התיר בלא סברא זו
ואם אפשר באמצעות סברא זו ללמד זכות על הח"כ, אז עוד יותר טוב...
 
אתה שוב לא מבין
גם ללא כל קשר לח"כ יתכן ומרן חזר בו בגלל שזו מכת מדינה כאמור
ודבריו נאמרו כאשר לא היה גל טרור
הרי גם הרב פיינשטין לא התיר בלא סברא זו
ואם אפשר באמצעות סברא זו ללמד זכות על הח"כ, אז עוד יותר טוב...
מתי לא היה גל טרור מאז המדינה?
 
אתה שוב לא מבין
גם ללא כל קשר לח"כ יתכן ומרן חזר בו בגלל שזו מכת מדינה כאמור
ודבריו נאמרו כאשר לא היה גל טרור
הרי גם הרב פיינשטין לא התיר בלא סברא זו
ואם אפשר באמצעות סברא זו ללמד זכות על הח"כ, אז עוד יותר טוב...
מאז נהיינו לעם שונאים אותנו. ומעולם לא התירו בלא סנהדרין ועדים וכו להרוג. הדרך שלנו היא דרך התורה והפוסקים בלבד. לא דרך הימין או השמאל.
 
אמונת חכמים במה? מי חכם בעיניך? היו"ר?
לא הבנתי, מי אמר לך שהוא התייעץ?
ועוד מישהו פה בא לסנגר ולכתוב שמרן שליט"א אולי חזר בו? והראיה שלו כי לא הביע דעתו בשנה האחרונה.
איזה שטויות. כי לא הביע דעתו חזר בו? למה שיחזור בו? כי דרעי יאמר? זה חוסר אמונת חכמים שאתם מנסים לתרץ חכי"ם ולנסות לומר שההלכה תשתנה בגלל זה.
כי הם שליחים של הרבנים. ופשוט לי שעל כל פיפס שהם עושים בכנסת הם לא עושים בלי התייעצות עם חכם דוד ושאר חכמי המועצה.
אחרת למה לי להצביע בכלל? או למה להם להיות חברי כנסת? שילכו לכולל וילמדו.
 
לא הבנתי מילה.
אגב אתה מוזמן להצבע לאחרים. ודו"ק.
למה אני צריך להצביע בכלל? יש לי את הזכות לא להצביע.
אני מצביע כי כך מרן זצוק״ל הורה, וכל הבאים אחריו מכוחו.
אם בהצבעה שלי אני משלח חברי כנסת שלא עושים שליחותם
בכך שהולכים נגד הרבנים שאמרו לי להצביע,
מה עשיתי בכך?

אם עדיין לא הבנת. תטבול עם סנדלים.
 
לענ"ד כל הדיון הזה מיותר לחלוטין.
אם החכי"ם ישמעו לקול גדו"י אשרינו שזכינו.
ואם לא חוות הדעת של החברים היקרים אינה מעניינת ומשכנעת כלל את החכי"ם שלנו.
 
חזור
חלק עליון