יהודה בן דוד - משנת יוסף
Well-known member
ממה שהבנתי הם מצביעים כן רק בקריאה הראשונה.
אבל לא בהצבעות השניות.
אבל לא בהצבעות השניות.
אין ספק בדבר, החוק הזה הוא בזבוז זמן לריק.יתרה לכל זאת, אני בספק אם באמת יהיה מחבל שימות מחמת החוק הזה.
ראה א׳ בדבריי. חזקה על שליחים שעושים כדעת שלוחם.זה לא סותר שלא מצביעים בעד אם זה נוגד את דעת תורה.
מהמעט שאני מבין (לצערי), אחרי קריאה ראשונה בד״כ משנים את התוכן לפני קריאה שנייה ושלישית.מה שהגיוני זה כמו שכתבו פה שרק בקריאה ראשונה מצביעים בעד, לא שאני מבין מה ההבדל, יבואו המבינים ויסבירו.
אם זה אכן נכון אז אפשר להבין את זה שמצביעים בקריאה טרומית על מנת להראות שברמת העקרון והאמת האמיתית שזה באמת מה שמגיע למחבלים-עונש מוות... אח"כ לא ימשיכו להצביע בעקבות הוראת מרן והסיבות שהוא הביא....מה שהגיוני זה כמו שכתבו פה שרק בקריאה ראשונה מצביעים בעד, לא שאני מבין מה ההבדל, יבואו המבינים ויסבירו.
עשית מהפוליטיקה והכנסת נקמות קטוניניות?אם זה אכן נכון אז אפשר להבין את זה שמצביעים בקריאה טרומית על מנת להראות שברמת העקרון והאמת האמיתית שזה באמת מה שמגיע למחבלים-עונש מוות... אח"כ לא ימשיכו להצביע בעקבות הוראת מרן והסיבות שהוא הביא....
אמונת חכמים במה? מי חכם בעיניך? היו"ר?א..
איפה הלך אמונת החכמים שלנו? וכי ש״ס מרימים אצבע מבלי להתייעץ עם חכמי המועצה?
להגיד שאולי חזר בו בשביל לדון לכף זכות חכי"ם? משונה.אתה לא הבנת כלום ! ותוקף בלי קשר, ובלי טעם וריח...
מה שכתבתי שמרן שליט"א אולי חזר בו, הוא לא בגלל היו"ר ולא שום ח"כ
גדולי הדור הם האמת נר לרגלנו, והם רק "השלוחים" שלהם
כוונתי היתה שאולי בגלל שכיום יש גל טרור גדול מאד כידוע (וזה עוד לפני הרמאדן שלהם השם ירחם עלינו...) הרי שבכה"ג יסתמך כל תשובת מרן האגרות משה שנחשב ל"מכת מדינה" ואולי מטעם זה תשתנה דעתו.
ועוד, בגלל שלפי הסעיף הכתוב בחוק לא יווצר חשש לפגוע ביהודי, וכמו שביארתי לעיל, עי' בדבריי שם.
גם אני סבור שמרן לא חזר בו, אבל כדי שלא לדבר סרה סתם כך על כל ח"כ של ש"ס שהם ירא"ש, אמרתי אולי מרן חזר בו בגלל הטעמים שהזכרתי
כדי לדון לכף זכות !!! כן !!
אבל כאמור אני משתמש בטענות הלכתיות ומציאותיות ולא לתרץ את הח"כ
שבת שלום
מתי לא היה גל טרור מאז המדינה?אתה שוב לא מבין
גם ללא כל קשר לח"כ יתכן ומרן חזר בו בגלל שזו מכת מדינה כאמור
ודבריו נאמרו כאשר לא היה גל טרור
הרי גם הרב פיינשטין לא התיר בלא סברא זו
ואם אפשר באמצעות סברא זו ללמד זכות על הח"כ, אז עוד יותר טוב...
מאז נהיינו לעם שונאים אותנו. ומעולם לא התירו בלא סנהדרין ועדים וכו להרוג. הדרך שלנו היא דרך התורה והפוסקים בלבד. לא דרך הימין או השמאל.אתה שוב לא מבין
גם ללא כל קשר לח"כ יתכן ומרן חזר בו בגלל שזו מכת מדינה כאמור
ודבריו נאמרו כאשר לא היה גל טרור
הרי גם הרב פיינשטין לא התיר בלא סברא זו
ואם אפשר באמצעות סברא זו ללמד זכות על הח"כ, אז עוד יותר טוב...
כי הם שליחים של הרבנים. ופשוט לי שעל כל פיפס שהם עושים בכנסת הם לא עושים בלי התייעצות עם חכם דוד ושאר חכמי המועצה.אמונת חכמים במה? מי חכם בעיניך? היו"ר?
לא הבנתי, מי אמר לך שהוא התייעץ?
ועוד מישהו פה בא לסנגר ולכתוב שמרן שליט"א אולי חזר בו? והראיה שלו כי לא הביע דעתו בשנה האחרונה.
איזה שטויות. כי לא הביע דעתו חזר בו? למה שיחזור בו? כי דרעי יאמר? זה חוסר אמונת חכמים שאתם מנסים לתרץ חכי"ם ולנסות לומר שההלכה תשתנה בגלל זה.
איזו תמימות....או למה להם להיות חברי כנסת? שילכו לכולל וילמדו.
אז גם אני לא אקשיב לרבנים, ולא אצביע לש״ס פעם הבאה, כי אני לא תמים?איזו תמימות....
לא הבנתי מילה.ואל תכתוב תמים תהיה עם ה׳ אלקיך כתיב, ולא עם הרבנים. ופשוט.
למה אני צריך להצביע בכלל? יש לי את הזכות לא להצביע.לא הבנתי מילה.
אגב אתה מוזמן להצבע לאחרים. ודו"ק.