עיינתי שם היטב, ומה שראיתי זה שהרב זצ"ל ביאר מנהג המקובלים לא להסתפר מחצות היום, שאין הטעם מחמת קבלה, ושהדינים שולטים וכו' כפי שפירש החמדת ימים, אלא מצד הפשט שלא להסתפר קודם מנחה וכפי שהביא שם מהרבה פוסקים.וע' יחו"ד ח"ד סי כ' שהאריך מרן ג"ע לבאר שגם לפי הקבלה אין בית מיחוש בדבר להסתפר בלילה.
אך לא זכיתי להבין מה זה נוגע למנהג המקובלים שלא להסתפר בלילה כפי שהביא שם מהגרח"פ, ואמנם הביא בשם המנחת אלעזר ממונקאטש שכן אפשר להסתפר בלילה, עיי"ש, אך למיטב ידיעתי דעת חכמי הקבלה שלא להסתפר בלילה.
ואשמח ואודה למי שיבאר לי דבריו זיע"א.