הייתי אומר הפוך
למבואר שלא יברך
משום שכל מה שלעיל כתב לברך זה משום שיש חשש שהם פסולות ואז הוי היסח דעת
אך כאן שיודע שהם מהודרות [כלשונך] או אפי' לא מהודרות אלא כשרות, אין שום סבה לומר שיברך, כי הוא יודע שהם טובות.
ומן הראוי לבזבז את ממונו לחינם
למה לשלוח לבדיקה, זה סתם מעשה קוף בעלמא
כך הנושא לשלוח לבדיקה כי יש פה צד שאולי הם פסולות וכד'
אך כאן שיודע שהם כשרות, אין כאן שום "ראוי לשלוח לבדיקה" אלא אך ורק "ראוי שמבזבז ממונו וזמנו לריק"