לא הבנתי אותך
לעניין בן אדם באמצע סעודה שנכנס לשירותים ורוצה להמשיך לאכול לחם אעפ שדן מרן שהוא נוטל בברכה בילקוט יוסף פסק שיטול בלי ברכה
מטעם שאין חזקת חיוב
אבל מעיון קל במשנ"ב סימן קסד נראה שהמהרש"ל חולק וסובר שאפילו עשה צרכיו א"צ לברך על הנטילה וא"כ יש ספק האם הוא התחייב בברכת על נט"י או לא וממילא אין חזקת חיוב
אבל מעיון קל במשנ"ב סימן קסד נראה שהמהרש"ל חולק וסובר שאפילו עשה צרכיו א"צ לברך על הנטילה וא"כ יש ספק האם הוא התחייב בברכת על נט"י או לא וממילא אין חזקת חיוב
אין חזקת חיוב עד שודאי לנו לכול"ע שהוא חייב בנט"י בברכה
לא כל מי שאוכל לחם חייב בנטילה פחות מכזית או כביצה, נטל ידיו קודם לכן , וכן לדעת המהרש"ל מי שבאמצע הסעודה הלך לבית הכסא לא חייב בברכת על נט"י
אין חזקת חיוב עד שודאי לנו לכול"ע שהוא חייב בנט"י בברכה
לא כל מי שאוכל לחם חייב בנטילה פחות מכזית או כביצה, נטל ידיו קודם לכן , וכן לדעת המהרש"ל מי שבאמצע הסעודה הלך לבית הכסא לא חייב בברכת על נט"י