ובכל אופן כיון שאין פה דבר של איסור והיתר.(ראה אבקת רוכל סימן כח ובחיד"א שו"ת טוב עין סימן ז') אפשר לעשות אחרת בפרט שיש כאלו שכך מנהגם ומי שיש לו סיבה כגון אנא שלומר שלא טעים לי עלי תרד זו התנסחות יפה אין עניין לאכול בדווקא את זה. וגם בחזון עובדיה בהלכה למעלה נקט שזה לסימנא מילתא ותו לא. ולעיל ציינתי שאולי שנה הבאה אשתדל לפחות להביא שיהיה על השולחן וכך ארוויח לפחות את הגירסא שבמסכת הוריות והערוך.
יותר מזה אינני יודע מה כבודו רוצה ממני ודי בזה.